Ullared



Sorry men jag var så himla trött igårkväll så jag orkade inte skriva en rad ens så jag får ta det idag istället.
Jag kunde knappt sova natten innan var så himla orolig över en massa så jag var väl inte den piggaste kl 5 när jag skulle gå upp. Men efter en dusch o en ostmacka o juice så vaknade jag oxå till.

Bästa överraskningen kom lite över 6 . MMMMmm säger bara Mmmmm min älskling ringde. Jag blev jätteförvånad eftersom jag inte trodde vi skulle höras förrän på tisdagen. GUD säger jag bara det var den absolut skönaste känsla att få höra din röst igen. Jag blev så himla varm i hjärtat. Tack för att du gjorde min dag o så skönt att höra orden man saknat :) Tyvärr skulle jag iväg o du jobba så det blev inte så långt samtal men det bästa på länge. Älskar dig verkligen o hoppas du förstår hur mycket jag saknat dig o skönt att höra att du saknat mig oxå. Vi fick se sen om vi hördes mer idag men hoppet finns alltid .
 Det var med lätta steg jag gick iväg sen till mamma ..så det där med vandra på moln stämmer nog bra *L*
 
Vi körde bort till Bil-Bengtsson där bussen skulle gå kl 7. Sen skulle vi hämta folk i Vollsjö o Hörby oxå. Vi blev 40 st.
Vi fick den allra bästa busschauffören denna gången oxå Niklas. Han är jättetrevlig,  mycket hjälpsam o rolig.
Han är göing så det värsta är att han låter exakt som Patrik o det är lite jobbigt ibland för det är  som när man pratade med honom i telefon. De har samma röst exakt o samma uttryck *L* 

Vi hade fikapaus i Örkeljunga o som tur var så hade Gotteboet stängt. Det är en godisaffär med över 100 sorters godis *L* men de öppnade inte förrän kl 10 o vi var där vid halv 9. Vi fick jättegoda mackor med köttbullar o skinkstek o gott kaffe o det smakade så gott ute i det fria.
Vi var uppe i Ullared vid 11 o vi fick tills kl 14.30 att shoppa. Tyvärr var där massa människor o kundvagnar är absolut satans otyg . Dom fanns överallt man skulle gå o man blev nästan påkörd hela tiden. Så i början hade jag världens panik o ville bara HEM. Det är bättre o ställa sin kundvagn nånstans o sen gå o titta i lugn o ro o sen tebax o lägga ner det man hittat . Folk var så stressade o aggresiva. JOBBIGT. 
Iallafall så blev kundvagnen fylld o jag har aldrig stått i kassakö men det var det nu. Man brukar alltid komma till med en gång eftersom där är 72 kassor så det blev stressigt o stå där o vänta oxå eftersom vi hade bussen att vänta på.
Folk hade massor o det var för 6000 kr o 10 000 kr osv så jag blev lite stirrig o sa till Kassörskan att mina pengar räcker kanske inte . Då sa hon var har du gränsen så stoppar jag där *L* Vid 4000 kr sa jag men när vi kommit halvvägs sa hon detta ser bra ut *L* o kvittot slutade på 2421 kr *L* Inte klokt vad billigt för allt det jag köpte.
 Massa kläder till mig o en massa till Johan o sen lite annat med så det var fynd *L* 

När vi stressat ut till bussen så sa jag till Niklas att jag är så törstig så jag kan patta en död höna *L* då sa han att han kunde fixa en grogg till mig *L* o blev bussen packad av massa kassar så blev Susanne halvpackad kan jag garantera *L* för han hällde upp halva glaset med vodka o resten cola *L* o han pratade om att vi kunde fixa en resa till Polen eller nåt o han bjöd på groggen för jag kunde vara researrangör *L* 

Vi stannade i Snapparp sen o åt middag o det är då inget bra ställe. Fick korvgryta med ris o den smakade nada o jag tror inte där var tre bitar falukorv ens i portionen .
Vi bestämde sen att vi skulle åka till Kopparhatten o fika så det gjorde vi. Där är så fint o mamma sa där var tusentals vitsippor men jag vette sören vad jag kollade på för jag såg då inga haha  ravinen är rätt så rälig jag är ju höjdrädd men det gick bra . Niklas plockade fram flaskorna igen o folk drack kaffegök o irish coffe. Jag fick en Niklas special med kaffe, whiskey o nåt annat o massa grädde o knusslig är han då inte med spriten haha
Så man blev lite lullig igen o jag ska absolut inte dricka egentligen pga vissa saker men men . Jag bad Niklas ställa upp på bild till min blogg så här har ni en glad busschaufför *L*



Vi var hemma vid halv åtta så det blev ingen kyrkokör idag o det var nog en himla tur haha
Vi hade en jättebra dag o jag fick Niklas visitkort så jag kunde ringa så vi kunde fixa nån resa så jag får väl få ihopa lite folk från föreningen *L*
O NÄÄÄÄ inga jäkla tankar nu att jag är intresserad av Niklas. Han är lyckligt gift o har barn plus att han är ute o reser jämt o att mitt HJÄRTA tillhör den absolut goaste killen på denna jorden. Min älskade J.
Men jag var lite ledsen att jag inte hörde nåt när han körde hem från jobb igår jag hade mobilen uppe hela tiden så jag inte skulle missa det. Längtar efter dig..

Mamma följde med hem o satt o snackade i en timme sen var det dags o packa upp allt o nu ska ni få se min del som jag köpte *L* tog inte med Johans kläder plus bröd o kakor o sånt *L* jo jag köpte 10-pack delicatobullar för 29.95 kr..jag vet..fyyyyy på mig *L*
 
Rosa topp o rosa kjol



Rosa Hoodtröja



Rosa topp o rosalila linne



Rosa skjorta



en svart/vit  o grön/grå tunikaklänning m fickor



2 Snoopynattlinnen



Ett blågult ( !!!!) linne *L* se inte bara rosa *L*



5 par svarta trosor, ett par lila o ett par svarta caprileggins
o en jättefin lila sjal



Diskmaskinstabletter, shampoo, duschcreme, hårspray, bodylotion
kajal o nagellack ( köpte 2 rollon oxå men de låg i mammas kasse plus en bodylotion till )



Så detta var lite av vad jag köpte *L*

Var som sagt kanontrött sen så jag la mig vid tolvtiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0