Påskdagen



Kan bara säga GUD vad jag är trött ikväll i både kropp o själ. Så kan jag inte sova inatt så är det konstigt. Tänkte snart krypa ner för jag orkar inte sitta uppe längre.
Hade så svårt att somna inatt. Låg o vände o vred mig länge o sen poof så var kl 6.40 o då var det dags att stiga upp igen så det var väl ca 4 timmars sömn. Så kanske inte så konstigt man är trött.
Jag tog en dusch o sminkade mig o klädde på mig körklädseln o 10 över 8 gick jag iväg. Tar ca 20 min att gå till kyrkan. Snackade med mamma i mobilen medans jag gick.

Kvart i nio prick började vi öva o det gick över förväntan o sen kl 10 började gudstjänsten o det var himla tur det var dop så där var många som skulle på det för annars hade det varit lätträknat med folk. Mamma o Johan kom oxå o kollade när jag skulle sjunga. Bebisen som skulle bli döpt var så himla gullig. Hon heter nu Hanna Miranda o var jättesnäll hon sov hela tiden fram tills hon fick vatten på huvudet men vem skulle inte reagera då *L*

Efteråt körde vi o köpte frallor o åkte hem till William o käkade frukost o sen körde vi ut till Lövestad fast vi tog en avstickare om Vanstad för att hämta bilen.
Marknaden var likadan som alltid o det enda jag köpte var bananer o jordgubbar. Johan skulle träffa sin mamma o brödrar så jag åkte hem med mamma istället.

Satt lite ute i solen o tog det lugnt o sen kollade jag lite på nätet. Sen sov jag i en timme ungefär. Sen blev det lite sill o ägg o tv .

Nu sitter jag o gäspar hela tiden så jag tror det är lika bra att jag går o nannar o drömmer om min älskling.
Om en vecka är du hemma igen o allt övergår till det normala får jag hoppas *L*
Tänk imorgon är det en vecka sen jag var i dina armar o fick de allra goaste kyssar..mmmm
Älskar dig hjärtat av hela mitt hjärta.



Miljoner Nattikyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0