Åter Natt...



Dags att stänga de vackra melerade snart o glida in i drömmarnas land..får jag hoppas. Varit en jobbig dag o man har väl tusen tankar i huvudet. Men min dag håller jag för mig själv idag eftersom jag inte känner för att prata om den. Mår inte så bra o inget blir bättre av att älta om det. Men allt löser sig till det bästa kan man hoppas.
Kunde inte få i mig maten ikväll det bara fastnade o det var bara o ge upp.
Pratade med mamma en timme i telen o vi ska träffas imorgon fm o åka ut o rasta Kasper o Lina på Vita vägen.
Kanske kom hon till cafet oxå imorgon. Hon fick se om hon hann.

Saknat mitt hjärta så himla mycket idag o idag hade jag verkligen behövt dig. Att få krypa in i din trygga famn o bara få gråta ut. Men jag vet att jag hade fått göra det om du bara kunnat. O bara om några dagar är du hemma igen ska bli så skönt att få prata med dig. LÄNGTAR så efter dig
Hoppas inte du har en massa hicka bara så mycket som jag tänker på dig *L*

Miljoner Nattikyssar
In Dreams
Mitt hjärta är ditt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0