X..


i taket...Jag har gjort allt klart för morgondagen. Ska bara säga att det känns jätteskönt för jag brukar alltid sitta i sista sekunden o bli uppstressad men nu slipper man det. Jag behövde lite annat att tänka på oxå så det var bra att jag fick det gjort. Mår fortfarande dåligt men tänkte vila en stund o vänta på att min älskling ska höra av sig senare idag. Kan man bli beroende av någons skratt ??? för isåfall har jag blivit det kan jag säga men det är inget farligt beroende för man mår varken dåligt av det, kostar en massa eller man blir fet av det *L*

Tråkigt väder idag bara grått o trist men det är ju april kan inte vara fint jämt *L* o det brukar vara så att det är fint väder när man ska iväg o inte har tid att ta vara på den sköna solen.

Tänker på dig hjärtat. Hoppas allt gått bra idag ändå...

Miljoner kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0