Äntligen *L*



Har jag fått prata med dig älsklingen o det kändes så himla skönt. Du ringde inte så långt efter mitt förra inlägg o vi pratade i över en timme. Men det hördes att du var himla trött men ändå kom ditt goa skratt lite då o då o man kan inte annat än att smälta ..Du är så himla go o jag älskar dig verkligen bara mer o mer. Som jag sa sånt brukar oftast svalna men här bara ökar det o ökar o det sa du att så känns det för dig oxå :) o du mina 75% är inte helt fel *L* ska ta väl vara på dom, det lovar jag. Känns så skönt när vi kan prata om saker även om jag ibland kan tycka att jag låter gnällig *L* men det är inte min mening o jag vill inte pressa dig till något utan nu tar jag det som det kommer. 
Vet att du inte gör saker för att vara elak utan du har så himla mycket i ditt liv nu o jag vet att även om där fanns tusentals tjejer så är det mig du älskar. Jag måste tänka så iallafall. Men vi vet bägge vad vi behöver o det kommer snart o det ska bli så himla kul. Längtar verkligen.

Du skulle iväg på nåt i em/kväll men jag sa att jag tror inte det är nåt för dig när du känner som du gör nu så du trodde inte att det blev. Tror mer att du behöver vila. Tror hela din kropp skriker efter det. Men om det blir så hoppas jag du får jättekul :)
Du sa du skulle ringa ikväll o jag skulle smsa när jag kom hem. Men det har vi ju hört förr haha tror det kommer Zzzzzzz från dig då *L* o det är dig väl unnat.

ÄLSKAR DIG GOA HJÄRTAT
MILJONER KYSSAR
DIN SNÄCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0