Äntligen..



Kom där ett livstecken från honom :) kl 13.39 pep det till o det var skönt. Visserligen sägs det att den som väntar på nåt gott...men hallåååå nån måtta får där väl vara :)
Iallafall så skrev han att han redan märkte att det höll på o gå åt pipan idag o vilken soppa han simmar i. Att det gör honom ledsen för han saknar mig innerligt. Han satt i möte men skulle ringa så fort han kan men hade ingen aning om när det blev. O så avslutade han med att han älskar mig o då smälte hjärtat igen såklart :)
Men som jag skrev innan han gör inte allt detta med vilja, han har det jobbigt just nu med jobb o så. Hade han skitit i mig hade han ju inte hört av sig alls tycker man o speciellt inte skrivit som han gör.
Visst gör många saker mig olycklig just nu men jag kan bara hoppas att det blir bättre så småningom.
Jag måste ge det en chans..vill inte mista dig älskling..du betyder så mycket för mig...Älskar dig

O du jag väntar på alla de där KRAMARNA du har på lager o sparat till mig *L*

                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0