Dags för sängen...



Känner mig jättetrött nu så det är lika bra o komma i säng snart.  Men tänkte skriva några små rader.
Kvällen har vatt lugn o skön o maten var jättegod som alltid. Har fortfarande ont i hjärttrakten så himla öm. Börjar man bli gammal eller *L* himla massa krämpor. Känns jobbigt o ha ont där o gud vad kallsvettig jag var innan men hoppas det gått över tills imorgon.

Satt o läste alla våra gamla mail ännu en gång ikväll. Jag vet jag är tokig haha men det känns som du är mer nära mig då. Dom är så himla goa allihop. Precis när jag läst färdigt så kom där ett sms från dig..mmmm
Du lyckades tyvärr inte få igång nätet men du saknar mig massor  o älskar mig o jag kan bara säga DETSAMMA :) som en viss person brukar säga *L*
Så nu kan man andas ut för nu vet jag du är på plats o inget hänt. Så nu kan jag sova gott :)

Sov Gott Älskling
IN DREAMS
Miljoner Nattikyssar
LOVE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0