En vecka..



Går himla fort märker jag :) o det har inte blivit skrivit något härinne o man är ju gammal så jag minns knappt vad som hänt sen sist. Får nog försöka o skriva lite var dag istället igen men som sagt man måste ha inspiration.

Förra fredagen ringde jag o pratade med min kära vän o det var så länge sen vi pratade så det var skönt att höra att allt var bra o jag får passa på o gratulera till halvåret som ni firade förra fredagen :) Ja som sagt tiden går fort.
På kvällen var vi hos William o firade hans födelsedag som egentligen var på lördagen. Vi grillade o snackade en massa o det enda tråkiga var att William mådde jättedåligt igen.



På lördagen kom där ett sms från Kärleken att han skulle åka iväg till Göteborg men skulle höra av sig så fort han kunde o att han saknade mig.
Sen gjorde jag mig iordning inför grisfesten o jag hade min klänning som jag inte haft sen en viss händelse ;0)
Det var kanonväder o vi åkte vid halv ett till Nyvång. Där var många människor o vi hade en jättebra eftermiddag med god grillad gris o underhållning.
Var hemma igen vid halv sex o sen hade vi en lugn kväll med film. Bla Death Race en kanonbra film :)
Hörde inget från Kärleken men jag visste ju anledningen *L*



Söndagen var i lugnets tecken med mycket sol o vid halv fem smsade Kärleken att han äntligen kommit hem igen o att det varit en jättebra konsert.
På kvällen var det tv o sen kom mamma o fikade o sen var det dags o lägga sig tidigt eftersom det var jobbedags igen.



Upp tidigt o iväg o när jag kom fram så sa Hasse : Har du vatt utomlands ??? haha jovisst jag var en liten tur nu i helgen. NOT ! jag hade min mintgröna tröja på mig så jag blev ganska så brun.
Vi jobbade på o lite över nio kom där sms från Kärleken o han skrev att han saknade mig o att jag skulle höra av mig sen när jag kom hem. Sen nån minut efter kom där ett till där han skrev att han älskar mig. Det värmde verkligen.
Åkte hem 11.50 o sen hämtade Johan mig o vi var o handlade lite.
Kom sms från J lite över 4 att hans batteri snart var slut o att fick ringa på kvällen istället.
Gissa hur det gick Zzzzzzzzz:)
Blev en lugn kväll o jag kollade på Lotta På Liseberg. Jättebra med hela Diggilogänget.
 Jessica Andersson sjöng en jättefin sång som gick rätt in i hjärtat o jag hittade den ifrån turnen.
Håll till godo :)



I tisdags ringde han äntligen på förmiddagen inte pratat sen i onsdags så det kändes skönt. Jobbigt när det blir såhär. Har inte vatt den bästa sommaren precis fast den skulle bli den men men. Han var jättego o vem smälter inte då *L* vi pratade i 40 min. Han skulle ringa sen igen så fort han kunde o det gjorde han vid tjugo över tre. Han sa det är så skönt o prata med mig o att han verkligen älskar mig. Jag vet att du har det jättejobbigt nu hjärtat med många saker o därför blir det som det blir nu tyvärr. Jag måste tänka så för annars blir jag tokig. Jag är så orolig men du säger att jag inte ska vara det. Men visst tvekar man emellanåt fast jag inte vill.



Onsdag hade jag fika som vanligt o idag var här tolv st o tre hundar så liv i luckan. Lina kom o jag ska passa henne i en vecka ungefär. Vi hade mumsiga kakor idag inte alls fel *L*
Tyvärr hann jag inte prata med J för han var på möten o jag var tvungen att gå halv 4. Vi skulle åka med föreningen till Örenäs slott på räkfrossa o bussen gick kl 16. Vi skulle hämta upp folk så vi var inte framme förrän kl 18 o maten serverades från halv sju. Det var ingen jättehöjdare. Var bara räkor, bröd , brie ost o vanlig ost o majonäs o en jättegod saffransaioli. När vi var på Buhres var det ju paj o grönsaker o lite sånt oxå. Detta blev lite för fett i min smak så snacka om att bli trött. Blev en irish cooffe till efterrätt.
Åkte hem halv tio o var hemma vid halv 12 snacka om att vara trött GÄSP. Jag hade fått ett jättegulligt sms från Kärleken när jag kom hem :) inte alls dumt...



Var inte så himla pigg när kl ringde halv sex men det var bara o masa sig upp o se glad ut. O som tur var så gick jobbet fort o vi fikade en bra stund oxå med god syltsnäcka. Åkte hem 11.50 o precis när jag kom av bussen smsade J att han hade massor att göra på jobb. Jag käkade o sen gick jag ut i solen lite men det var sååå varmt puhhh så jag gick in o la mig o vilade.
17.10 kom där ett sms från J att han blev kvar på jobb några timmar till o att han skulle ringa när han körde hem.
Jag var ensam hemma o jag kollade på tv o lite sånt.
Tio i tio kom nästa sms att han precis kommit hem o var helt slut så han skulle lägga sig o att han var ledsen han inte ringde.
Så får Susanne vara förstående igen o tänka hur jobbigt han verkligen haft det denna veckan men visst känns det tomt :(
Han skulle höra av sig imorgon o hoppades på en sak men nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0