Förmiddag..



Idag har jag sovit länge o det var inte alls dumt. Ända tills kl 9 haha sen var det stört omöjligt att somna om även om det varit skönt att sova lite till. Sovit gott inatt o det var tur för jag hade jätteont när jag la mig men jag hittade väl en bra ställning o kunde sova. Plus att jag var på ett bra humör o då är det lättare att somna o man behöver inte ligga o fundera en massa. O jag visste att allt var bra med Kärleken. Inte hört nåt än idag men det kommer säkert. Saknar honom massor o hans finns i tankarna hela tiden..

Hasse ringde innan o han hade pratat med Mia nu efter hennes semester o han hade gett mig såna fina lovord om mitt jobb o även som person o det gör mig glad. Han ville abslut inte bli av med mig där o det är skönt att veta att han är helnöjd :) fast det får jag höra hela tiden så det var ingen överraskning precis. Får se om jag kommer gå upp 50 % snart.

Ledig hela dagen o inget på programmet så jag tänkte städa mitt rum haha låter som när man var liten o mamma sa att man skulle städa sitt rum. Men det känns som det behövs. Skrivbordet är helt överbelamrat o det hänger kläder överallt. Jag hade nog behövt bygga en walk in closet :) Ska snart till Ullared igen o jag har inte ens hängt in kläderna jag köpte sist men jag känner mig själv o kan inte låta bli o köpa mer fast jag absolut inte behöver det.

PÖSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0