Fredag 21 aug



Ja då var det helg igen. Veckorna bara springer iväg man blir nästan rädd *L* Totalt helt slut i kroppen imorse efter gårdagens storstädning o allt det andra på det så man känner sig slut som människa. Men det är att bita ihop o hoppas dagen går bra.
Vaknade halv 8 av att Kärleken skickade sms. Han skrev att han oxå tyckte det lätt konstigt *L* när han läst det. Men han var helt väck o deras tyska vän hade inte velat gå så han fick inte gå o lägga sig. Han älskar mig o saknar mig.
Kan en dag börja bättre *L*
Förstår att du var trött igår. Först upp tidigt o jobba o sen flyga iväg. Du har det inte lätt hjärtat men hoppas det snart blir bättre.
Saknar dig oxå massor massor massor.

Jag sov en stund till sen o sen ringde först brorsan o sen mamma o pratade bort en stund. Sen gick jag o handlade lite till ikväll. Alltid lika jobbigt vad man ska ha till middag. 
Hem sen o satte på fika så man fick frukost.
Har förresten gått ner 2½ kg denna veckan  o det är bra det börjar röra sig igen neråt. Måste gå ner en bra bit till innan jag får opat bort överflödsskinnet o det är min största önskan. Tror jag mått så mycket bättre då. För det är både psykiskt o fysiskt jobbigt med allt det hänget :(  

Nä nu får man väl hitta på nåt här hemma. Annars ser helgen ut såhär. Imorgonbitti är det dags o gå upp tidigt igen för då är det dags för Biggest Loser igen kl 8.10 så nu vet man vad man ska göra om helgmorgnarna *L*
Imorgonkväll är det kräftskiva o på söndag så ska vi se Hasse Andersson O Elias på Sjöbo IP kl 16.
Sen får vi se vad som mer händer men tror inte det blir så mycket.
LÄNGTAR tills nästa helg *L*

Skriver mer sen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0