Fredag 7 aug

                   

Som vanligt känns allt upp o ner o jag vet inte längre vad jag ska tro eller ska jag säga hoppas på.
Ingenting är bestämt än o just nu så lär det inte bli det heller för nu är det så mycket annat som är jätteviktigt
o ärligt talat känns det som jag puttas undan i en hörna åter igen. O är det nåt jag inte behöver så är det just det o det gör ont att behöva säga att man känner det så. Att tänka positivt klarar man inte i all evighet om man inte får syre som gör att man orkar ta sig vidare men vem har sagt att kärleken ska vara enkel. Men såhär ska den väl inte behöva vara iallafall. Emellanåt känner jag mig så fruktansvärt ensam o fast du säger att jag inte ska känna så gör man det automatiskt. Jag var lycklig o trodde så mycket men den sista idioten är väl inte född än. Önskar bara att allt var så annorlunda men kommer det någonsin att bli det ??? En bra fråga som är svår att få svar på. Det värsta är oxå att man hela tiden får inpräntat gör si o gör så o tro inte på det osv o fast man inte vill lyssna på det så är det klart man gör det. Men jag vet vad du sagt hela tiden o jag vill tro på dig. Du är annorlunda o tror inte att du skulle kunna göra mig nåt ont o jag vet att egentligen vill du inte heller att det ska vara såhär. Men där är så mycket i ditt liv just nu många viktiga saker som ska bestämmas så du har nog inte det lättaste heller.

Jag har inte hört nåt från dig än idag fast klockan är över 13 men du har väl en massa möten som vanligt.
Jag Längtar så efter dig bara så du vet....Hade behövt höra ditt skratt nu....
Älskar dig av hela mitt hjärta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0