GÄSP..



Nu börjar ögonlocken bli tunga o det känns som det är dags att krypa ner i sängen. Ska bli riktigt skönt med nytvättade sängkläder o allt :)  Hängt ute hela dagen så det luktar så gott.

Blev inte så mycket gjort idag mer än tvättandet. Jag var o handlade lite skulle ha pizzasallad till pizzan till ikväll.
När jag gick där ifrån så gick jag där de bygger om o helt plötsligt kom där en kille gående en bit bort. O helt plötsligt sa han på göingska  Är det Susanne ??? Javisst sa jag. Känner du inte igen mig sa han då. Jag som knappt kan se en bit bort sa nää haha Då sa han: Det är Peter från Grönwalls ( han spelade trummor där innan) . Han gick fram o gav mig en jättekram :) o vi pratade om lite av varje. Men göingskan ger en dåliga vibbar men men Han sa att Grönwalls börjat lite smått igen :) de ska spela 1-2 ggr i månaden så nu får man hoppas de kommer här nere snart igen så man kan ut o kasa haha. De ska iallafall till Eringsboda Brunn den 28 nov. Men det är en bit dit.


Mamma ringde o pratade i en timme så min frukost blev himla försenad inte alls bra.
Sen har jag tagit det ganska så lugnt. Har fortfarande jätteont. Är troligtvis ett revben som gått sönder eller nåt.
Fixade mat o då kom mamma o William precis så jag fick sätta på fika. Satt ute o fikade o pratade lite.

Halv nio kom äntligen smset från Kärleken att han var hemma. Så skönt att veta att han bara är 5 mil bort nu iallafall haha Han var helt slut o det förstår jag. Han skulle ringa imorgon o längtade. Ja det ska bli så skönt att höra dig igen är lääääänge sen nu. Ända sen i söndags så det är på tiden haha

Vi kollade en dansk film sen...ganska så kul.
Nä nu ska jag gå in i sängen o drömma sött hoppas jag :)

Godnatt Världen
Godnatt Älskling
Älskar Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0