Lördag 15 augusti



Vaknade upp till en regnig lördag :(  tråkigt men inget att göra åt saken. Tur man inte ska till malmöfestivalen idag för hur kul är det när det regnar fast det är klart det är inomhus som vi skulle se.
Sov jättegott inatt fast det tog en liten stund innan jag somnade, låg o funderade lite över livet :) O var gång jag rörde mig så högg det till, jäkla skit måste definitivt vara ett revben o då är där inget att göra mer än att vänta o se glad ut till det läkts suck.

Brorsan ringde kl 8 o han hade läst att Grönwalls skulle vara på Dannero i september. Konstigt nu när man fick reda på det igår så helt plötsligt är dom överallt haha Kostade 390 kr med mat men för det första ligger det långt ut på vischan o sen så är det ett sånt ställe man ska vara flera st som åker ut på tillsammans för där är många gäng. Den tiden är förbi när vi var 10-12 st som åkte ut jätteofta o dansade o hade skitkul. En gång tog vi t om taxi upp till Sundspärlan i Helsingborg. 1800 spänn fram o tebax men vi var många o dela på det o va fan kul hade vi. Man saknar verkligen den tiden. Vi var runt överallt Jägersbo, Granbacken, Tingvalla, Sundspärlan, Björksäter. Amiralen o Ekebo. 

Jag har vatt o handlat lite som jag hade glömt till maten idag, mitt minne är inte alltid det bästa *L* blir fläskfilegrytan idag igen. Så himla gott o vi har massor av fläskfile. Den är så fin den vi köper o billig. Svensk fläskfile för 70 kr /kg o man behöver knappt skära bort nåt som man brukar få göra.

Sitter o käkar frukost nu o sen får vi se vad man ska göra idag. Det blir nog ganska så lugnt eftersom jag har så himla ont. Blir väl filmtajm eller nåt.

Väntar såklart på mitt efterlängtade samtal oxå :) LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR

Skriver mer sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0