Lördag 22 augusti


Ja man kan alltid hoppas att den blir det :) Snart snart kanske så *L*
Gårdagen blev ingen höjdare om jag får säga min mening.
Vi käkade god middag med varmrökt fläskfile, potatis, mimosasallad o sallad o sen blev det en liten skål med chokladpudding o vispgrädde lite senare på kvällen. Visst resulterade det med + 2 hg imorse men det fick det vara värt ..är det inte mer så :)
Vi kollade på Wallander Firewall o jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Var som Johan sa den var mer som en brittisk deckare men den gick o titta på *L*
Sen kollade vi på Charterfeber från Ayia Napa. Alltid roligt o se gänget även om man sett dessa avsnitten förr.

Kärleken smsade vid halv sex att han var på flygplatsen men det hade varit panik för där var köer på Autobahn o det är klart inte så kul när man vet man har ett plan att hinna med. Han skulle ringa när han kom hem.
Kl 23.40 gick jag o la mig o då hade jag inte hört ett ljud än. Jag var orolig så att jag mådde illa. Kändes inte alls bra.
Inte tar ett plan från Tyskland till Kastrup så mååånga timmar. Visst kan det bli förseningar o sånt men. O jag såg väl alla flygplansolyckor framför mig. Jag vet jag är kanske fjantig men för mig betyder han så mycket.
Jag smsade att han skulle smsa om det så var mitt i natten så jag slapp vara orolig men inget kom. O jag halvsov mig igenom natten o var uppe flera ggr. Kände mig som en orolig mamma eller nåt.
När jag väl sov drömde jag världens konstigaste dröm o den gjorde inte saken bättre.

Kl 8 gick jag upp för jag skulle se Biggest Loser får se hur denna säsongen blir. Nu ska jag inte fuska o kolla vinnaren denna gången så blir det lite mer spännande  o när jag sett det så gick jag o la mig igen o la mobilen sidan om. Somnade till o kvart över 10 kom det efterlängtade smset. Han bad om ursäkt att han somnat direkt han kom hem för han var helt slut. Men på 2½ år har han aldrig missat o smsa när han kommer hem så det sved en aningen om jag får säga det. Han har varit på rätt så många resor på denna tiden. Det gjorde inget att han inte ringde men ett litet sms att han var hemma hade inte skadat så hade jag sovit gott inatt.
Han frågade om det var ok om han ringde omkring lunchtid o han behöver inte fråga det. Han vet att jag blir lika glad när han än ringer. Inte för jag vet hur långt hans lunchtid räcker men det får vi se *L*
Längtar efter att få höra dig iallafall. Inte pratat sen i onsdags o det är lååångt.

Kräftskivan är inte förrän kl 18 så det är lugnt. Ska gå ut o sätta mig lite i solen o läsa eller nåt o vänta på det där samtalet man längtar mest efter :)


Skriver mer sen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0