Måndag 10 augusti



Men för en gång skull så var denna måndagen riktigt bra :) Vaknade halv 6 o allting kändes jättebra o jag var relativt pigg :) fast efter en stund på bussen hamnar man i en dvala som varar till Simrishamn *L*

Såhär pigg såg jag ut halv sju imorse *L*




Jag var nog piggast av oss tre idag på jobb. Hasse var trögstartad men nåt fick igång honom helt plötsligt haha vette sören vad det var men han körde moppning hela dagen så både Eva o jag slapp den delen idag skönt eftersom jag hade bankhuset idag o det är det värsta.  Innan frukost fick jag sånt hugg i hjärtat oxå. jobbigt speciellt när man inte vet vad det är. Är fortfarande öm där omkring. 


Men herregud jag glömde ju det viktigaste fick ett gulligt sms från Kärleken lite över 8 :) där han skrev att han tänker på mig mmmm känns skönt att veta. Jag skickade en ny bild som du får ha med dig till Holland så är jag ju med ändå men inte riktigt på det sättet vi ville men det kommer :) 
Förhoppningsvis har resan gått bra ner där o ni är väl snart framme. SAKNAR dig redan..

Var o gjorde det jag skulle sen o jag kände din hand som höll i mig älskling :) Får hoppas det gick bra...


Ska snart göra middag. Idag blir det pannbiff med massor av lök mums

Skriver mer sen :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0