Natten..



är på intåg o det är väl snart dags o krypa ner. Jag är väl ganska så sömnig så det är lika bra. Inte lönt o sitta uppe.
Ja nu låter man inte lika entusiastisk igen märker jag :) så ni förstår väl ..nej han har inte hörts av idag o dom säger att inget är som väntans tider *L* men denna människan här har dåligt med tålamod o hatar att vänta. Vet inte hur många ggr jag kollat min mail o på min mobil men inget :(  Jag skickade ett sms för en stund sen så jag hoppas han får det iallafall. Jag saknar dig verkligen o hoppas allt går bra därborta o att du snart är hemma igen. LÄNGTAR så efter dig men det vet du om.

Det blev ingen städning idag för jag hade så jäkla ont. Det högg varje gång jag rörde mig så jag har mest vilat o det är såå himla tradigt o bara ligga o jag har så svårt för att koncentrera mig o blir ännu rastlösare. Kändes direkt att nåt var fel idag :( men men det ska väl bli bättre.

Blev rester ikväll o kvällen tillbringades framför tvn som vanligt. Blev lite zappande fram o tebax för där var inget särskilt.

Slipper gå upp tidigt för inga tanter imorgonbitti. Skönt. Men jag vet att jag kommer o vakna tidigt ändå om jag nu kommer att somna vill säga, det är ju en annan sak :(

Mina tankar är hos dig älskling..
Sov Gott
In Dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0