Natti Natti



Ska bli skönt för jag är så trött nu o klockan närmar sig tio så. Har varit ute hela dagen så all den friska luften gör sitt. Så det ska bli skönt att lägga sig nu o det blir en jobbig jobbedag imorgon för vi ska ha storstädning bläää.

Eftermiddagen /kvällen har varit bra. Vi stack upp till IP kvart i tre o kön var redan lång då. Men vi fick en bra plats framför scenen o man fick då mycket underhållning för den hundralappen *L* det höll på från kl 15 till 19.
Det var Hannas orkester, Sjöbo ungdomsorkester, Skånska Elias o så Hasse Andersson. Så det blev mycket sång o det var jättekul.
Sen gick vi hem till mamma o käkade upp räksalladen från igår.
Var hemma kvart i nio o då var där ett sms från Kärleken. Han hade skrivit lite över sju o han saknade mig. Jag skrev att jag var hemma o att han kunde ringa om han var vaken men det har inte kommit nåt samtal tyvärr.
Synd för jag hade verkligen velat prata med honom om en sak. Men det får väl bli imorgon istället.

Nä nu ska jag krypa ner i min säng.

IN DREAMS
Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
Miljoner Nattikyssar

PS Såg idag att de har repris av  bägge avsnitten av Biggest Loser vid middagstid. Så ska man inget så slipper man gå upp tidigt var helgmorgon hädanefter ..Kanon *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0