Nattidags



Precis såhär känner jag mig nu. Jättetrött o inatt tror jag garanterat att jag kan sova eller jag kan hoppas det iallafall.
Vatt uppe länge nu känns det som o inte vilat alls idag o jag är ganska så trött i kroppen nu. Blev många steg i trappor idag o det känns.

Vatt en lugn kväll som alltid o jag har käkat middag o sen blev det tv som vanligt. Sen ringde mamma vid nio o pratade bort en halvtimme.
Sen har jag spelat lite spel på nätet.

Kärleken smsade vid 18tiden mmmm. Du är så go hjärtat. Blev jätteglad. Skrev mail till dig innan men vet inte om det kommit fram men kan hoppas det.
Du skrev att du saknar, längtar o älskar mig. Kan det sägas bättre :) NIX . Sådant värmer verkligen o jag längtar så efter tills vi får prata igen. Få höra ditt goa skratt o få dina goa pussar. GUD vad jag ÄLSKAR dig.
Jag kan nästan redan nu förstå att det inte blir som bestämt men då förstår jag dig ska jag säga o då tar vi det en annan gång. Ingen fara. 


Sov Gott Världen..Nu ska jag krypa ner utan Lina i sängen..tomt :(
Sov Gott älskling
Miljoner Nattikyssar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0