Onsdag 12 aug



O här sitter jag o dricker kaffe nu o käkar lite. Var så himla hungrig för jag har inte ätit nåt innan. Inte vatt på humör alls idag o jag sov länge för jag ville inte vakna. Vissa dagar är det bara så. Skönare o ligga o mysa med Lina vid sidan om o snarka ikapp :) Tog lite tid innan jag somnade inatt men sen har jag sovit som en gris.
Skönt o slippa ha fikat imorse o skönt att slippa gå iväg nånstans.

Pratade med Hasse precis o han hade pratat med Mia igen o nu var det lite nya saker vi skulle kolla på imorgon o så är det Hasses tur med fikat så imorgon blir det nog Majsans goda sockerbullar :)

Inte hört nåt från Kärleken än suck. Han vet om att jag blir orolig men jag måste tänka att allt är bra o att han har att göra men ett sms tar inte så många minuter o skriva/skicka. Får se om han hörs av idag lite senare. Längtar så jättemycket efter honom. Känns så tomt...

Skriver mer sen...
PÖSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0