Söndag 23 augusti



Kan väl säga att man är ganska så trött idag o väldigt seg. Men det var en bra kväll igår. Var på en liten kräftskiva hemma hos mamma o vi var bara 5 st men hade jättekul ändå. Vi hade kräftor, räkor, en jättegod räksallad o vitlöksbröd. Sen blev det äpplekaka o vaniljsås mums. Så mätt blev man o sen drack jag jägermeister o tre vodka o cola så man blev rätt lullig.

Älsklingen ringde mig vid halv tio o han var i Svedala då på herrmiddagen. Men han undrade vad han gjorde där egentligen för han var så himla trött men som han sa han träffar sina vänner så sällan så han ville gå dit ändå.
Det var mysigt o prata med honom för han var så go. Men kära mamma satt o sa lite olämpliga saker o det var inte så kul. Men han sa att det är inte alls så o han sa till henne att han älskar mig. Visst förstår han henne att hon undrar vem skulle inte göra det o det är som hon säger att hon är rättvis men det förstörde stämningen lite men han sa att det var inte mitt fel. Men visst känner man sig lite skyldig jag vill inte att nåt ska fördärva mellan oss.
Vi skulle höras av lite senare när han skulle åka hem. 
Jag gick hem vid tolv o då ringde jag honom o då var han vid Gustav o skulle ta bussen hem. Han ringde upp mig o han hade sån huvudvärk o var helt slut. Stackaren jag förstår honom. Vi pratade hela vägen hem o det var jättemysigt o han sa verkligen så himla goa saker så jag tror att allt kommer att bli bra. Jag älskar honom verkligen.
Han skulle höra av sig senare idag. 

Jag kunde inte sova med en gång utan man låg o funderade en massa. Sen helt plötsligt var kl 8 o det var dags o gå upp o se Biggest Loser o sen käkade jag frukost. Brorsan ringde o frågade om vi skulle köpa biljetter till After Dark men jag tycker det är alldeles för dyrt 495 kr för 1½ timme o jag har ju sett dom förr så jag hoppar nog dom. Hade  varit roligare o gå o se Depeche Mode med Kärleken i januari nu när dom ska vara i Malmö på Arenan. Det kostar 595 kr men det är en annan sak. Biljetterna släpps imorgon men de lär ta slut på ett kick. 

Tänkte gå ut lite i solen nu o läsa o sen ska vi vara hos mamma halv tre. Insläppet är kl 15 o det lär bli mycket folk.

Skriver mer sen...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0