Söndagskväll..



Dags för sängen snart igen o helgen har bara rusat iväg som alltid men jag har inte gjort så himla mycket eller rättarsagt kunnat göra så mycket.
Igår o idag har jag haft så ont så jag knappt kunnat röra mig så jag vette sören hur det ska gå med jobb imorgon tur det inte är så länge o att jag har snälla hjälpsamma kollegor :) 
Vilat massor men svårt o hitta nån bra ställning som sagt för när man ligger ner så trycker det över bröstet o jag är så öm o har svårt att andas. Jäkla skit alltså. 

Blev ingen middag igår för jag orkade inte göra nån utan det blev bara frallor o kaffe så fläskfilegrytan blev idag istället. 
B-O kom o babblade en massa igårkväll men jag var inte alls på humör.  
Fick sms från Kärleken halv sex. Han var på väg från festivalen o skulle grilla med några men skulle höra av sig när de gått.
Jag tog det lugnt hela kvällen o kollade film. Var uppe till kl 1 men inte ett ljud från honom :( o då blir man inte särskilt glad. Ingen jätteglad Susanne som la sig precis men men.

Sov till kl 9 imorse o sen käkade vi frallor till frukost o jag kollade tv hela fm.
Fick sms vid halv 2 att hans laddare gått sönder o att han saknar mig. Det är fan att allting händer hela tiden speciellt när man vill prata med honom o behöver det. Men han kan inte hjälpa det .

Mamma var här o fikade halva eftermiddagen o pratade en massa o ja vissa saker är inte roliga att höra men jag vet att hon bara vill mig väl. Men det gör ont i mig o önskar verkligen att det inte ska vara så o inte för att jag tror det heller.

Fixade middag sen o det var jättegott o sen såg jag på tv till kl 21 då Johan skulle se Únit.
Gick in på nätet o min mail o där var en överraskning :) mail från Kärleken mmm härligt. O det han skrev där gör att jag inte tvivlar o det känns bra. Han hade inte gjort sig en massa besvär om han inte var intresserad.
Tack för att du skrev till mig o tack för dina ord. Det värmer ska du veta. Ska bli skönt att höra ifrån dig imorgon.
Älskar dig så mycket jag kan.

Nä nu får jag inte vara uppe längre :)
Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
Miljoner Nattikyssar
Ska somna med ett leende på läpparna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0