Tisdag 25 aug



Orkade inte skriva igår var totalt slut efter dagen så ingen mening o skriva här hade nog bara blivit en massa svammel :)

Hade storstädning på jobbet igår o visst förmiddagen var man ganska så taggad men sen blev man tröttare o tröttare. Men vi fixade det men tyvärr är det likadant på torsdag men sen ska det väl vara perfekt för ett tag. Sen ska ju Hasse o jag jobba ensamma eftersom Eva har sin sista dag på fredag. Men vi ska väl klara av det oxå.

Det var en trött Susanne som åkte hem halv tre o de 50 minuterna i bussen var lååånga. Ville bara hem.


När jag var 100 m från huset så smsade Kärleken o han skulle ringa när han körde hem men hade lite bråttom idag.
 Han skrev oxå att jag inte skulle tänka som jag gjort för inget fördärvades.
Jag kastade mig i sängen när jag kom in o somnade till o vaknade av att Kärleken ringde. Mmm så skönt o höra honom  o det blev mycket skratt o genast kände man sig piggare :) Längtar så tills vi ska träffas. Igår var det 2 månader sen o det är alldeles för länge enligt min mening ja jag tror bägges mening.

Johan hade vatt på MediaMarket o handlat o kom hem med ett nytt fint stekjärn som verkligen är behövligt o så hade han köpt filmen " Män som hatar kvinnor" den kostade bara 88 kr där så ett fynd. Jag har inte läst böckerna så jag vet inget men alla säger den är bra så vi får se.

Jag fixade middag till Johan men tog bara knäckebröd med ägg o kaviar o kaffe till mig själv. Orkade inte ens äta middag *L* Sen kollade vi färdigt på en film så vi kunde skicka tebax dom idag. Sen kollade jag runt lite på tvn o sen blev det CSI NY o det var bra som alltid.
Fick sms från Kärleken lite över tio att han var på väg till bingen o saknade mig. Jag var oxå helt slut som sagt så det blev sängen fort o jag tror inte det tog så många minuter innan jag sov. Skönt.




Jag vaknade kl 9.30 idag. Skönt med sovmorgon. Gick upp o la i tvätt o sen gick jag iväg o handlade lite på torget o på Coop. Sen hem igen o diskade undan o hängde upp tvätten 

                                                                                                                            

Ska fixa lite härhemma nu o sen får vi se när Kärleken hör av sig.
Inte hört ett ljud från honom idag men det kommer säkerligen *L*


Skriver mer sen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0