Torsdag 13 augusti



Ännu en jobbedag o det gick jättebra med allt fast vi hade extramycket idag på det ena stället. O vi fick god fika av Hasse o vi satt ute i solen o fikade. Gäller o passa på nu när den är framme :) Pratade med Hasse precis o han o Mia hade diskuterat att jag ev ska börja jobba 50 % nästa vecka. Då jobbar jag 4 dagar o är ledig på tisdagar. Men man jobbar inte länge om dagarna så jag är säkerligen hemma i vanlig tid. Ger lite mer pengar oxå o det är inte fy skam.

Men det bästa idag kom lite över 8 imorse :) Det plingade i mobilen o ett sms kom från Kärleken :) äntligen ett livstecken från honom. Skönt. Han skulle inte komma hem förrän imorgon nu o han hade skickat mail o hoppades att det kommit fram men tyvärr har det inte det :(  Han saknade mig jättemycket o ja vem gör inte det. Ska skriva ett mail till honom snart.
Jag vaknade massor av ggr inatt o kollade på mobilen för att se om där var nåt men icke :( men nu är det skönt o veta var han är. LÄNGTAR så efter dig...

Nu är Lina hämtad o gissa om här är tomt :(  fick lite goda polkagrissaker att suga på för de hade vatt i Gränna blandannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0