Veckan är slut...



o det är snart dags att gå o lägga sig eftersom det är jobbdags igen o man ska upp tidigt. Skönt att veckan äntligen är över för den har inte varit den bästa men slutet blev iallafall bäst :) mer om det sen.
Har varit en lugn o väldigt tyst helg. Varit ensam med Lina eftersom Johan jobbat o kommit hem sent både fredag o lördag. Kändes som att bo själv nästan :) visst kan ensamhet vara skönt ibland men inte för mycket.
Fick ett jättefint sms från Kärleken igårmorse kl 8 där han förklarade lite. Han skulle ringa lite senare men det blev inte pga en tråkig sak men jag fick ännu ett fint sms vid 23tiden o det kändes skönt. Även om vi inte pratar så känns det skönt att få dina sms där du visar att du bryr dig. O det är oxå guld värt.

Idag vaknade jag tidigt som alltid o käkade frukost o sen kom mamma o pratade lite. Fyyy hundan vad varmt det varit idag man kunde knappt röra sig utan att bli svettig .
Vi åkte till Bo Ohlssons på em o jag handlade såklart två linnen ett rosa/vitt o ett svart/vitt jättefina. Blev lite annat oxå. Sen var vi inne på Llidl o handlade lite innan vi körde hem. Blev middag när vi kom hem potatissallad o kokt korv o sallad. Lätt när det är varmt.
Hade fått ett gulligt sms från Kärleken vid 15tiden o han skulle ringa senare.
Jag kollade på tv o lite innan åtta så ringde han. Mmmmm det pirrar i hela kroppen när man pratar med honom. Herregud vad go du är hjärtat. Det kändes så skönt att äntligen få prata med dig igen. Det blev lite av varje o massa kärleksförklaringar. Ärligt talat har jag aldrig varit så förälskad i nån i hela mitt liv. Det vi har är nåt speciellt som är svårt att förklara o jag är så tacksam för att du finns. Så svårt att släppa dig bara när vi pratar man vill inte sluta men eftersom du var tvungen att gå o packa eftersom du har en affärsresa imorgon (överraskning  suck) så var jag tvungen. Kommer att sakna dig så men det är som tur inte så lång tid, du är hemma igen på onsdag.
Men du måste lova mig o vara rädd om dig så inget händer dig. Vill ha hem dig igen. Älskar dig så.

Fick precis ett sms från dig där du tackade för innan o att du längtar efter mig o att vi snart ses. Ja du vet vad du lovade *L*  så hoppas du håller det nu *L*

O du jag säger JA på din fråga ! JA JA JA :)
O allting ska bli bra som sagt om du får bestämma haha så jag låter dig bestämma *L* 

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
Tack för att du är du..
Miljoner Nattikyssar 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0