Veckan går..



o jag vet det varit tyst här. Varit väldigt dåligt med uppdatering men  Malin inget har hänt men tack för din omtanke den värmer ska du veta. Men jag har inte alls orkat denna veckan, känner mig helt slut. Har fortfarande jätteont o det har gått bak i ryggen nu oxå så nu är det ännu svårare o sova, att hitta en bra ställning o sova i. Inatt vände jag o vred mig hur många ggr som helst o det gjorde lika ont varje gång aj aj.

Kommer knappt ihåg vad som hänt dessa dagarna. Jobbade i måndags som vanligt o det kom ett jättegulligt sms från Kärleken o det kändes skönt :)
Han ringde sen vid kvart i fem o gud vad det var skönt att höra hans röst igen o han sa det till mig oxå att det var skönt att höra mig. Ja har man saknat nån så mycket är det nåt av det skönaste som finns att få höra honom.
Men han hade inga goda nyheter precis för nu skulle han åka iväg igen men det är bara över en natt o inte så långt borta, skönt. Ja förresten han har åkt idag o kommer hem imorgonkväll.

Han ringde sen igen på kvällen när han vatt på fotboll o den stackaren stod ute i ösregn. Snacka om att offra sig o vi pratade länge oxå. Men han fick gå in o värma sig med en varm dusch efteråt *L*  Fick en massa goa kärleksförklaringar o det är aldrig fel :)



Tisdagen sov jag länge skönt  fast jag vaknade av att jag fick ett fint sms från Kärleken. Sen gick jag iväg o fixade med kaffebeställning till onsdagens möte. Sen hem igen o bara ta det lugnt. 
Kärleken ringde när han körde hem o vi pratade en lång stund om ditten o datten. 
Han skulle ringa igen på kvällen lovade han men John Blund kom ivägen som vanligt *L* men jag fick ett förlåtsms på onsdagsmorgon *L*



Sov länge då oxå o sen gick jag några ärenden o var inne om o pratade med mamma. Hon hade gjort kalops o det luktade över hela gatan mums.
Sen gick jag hem igen o satt en stund i trädgården o läste o sen var jag tvungen att göra mig iordning. Skulle fixa blommor innan mötet kl 17. Smsade Kärleken att han kunde ringa mig ikväll efter kl 21.
Styrelsemötet gick ganska så bra o det gjorde månadsmötet oxå. Man börjar bli varm i kläderna nu :)
Var hemma tio över nio o då ringde Kärleken o vi pratade i en timme ungefär. Jättemysigt. Han är så himla go.
Men jag är lite ledsen för vissa saker men det är bara o bita ihop o se vad som händer. Önskar det hade varit så mycket lättare men men. Men jag hör på honom att han blir ledsen när jag säger vissa saker o han säger att han absolut inte är sån osv men ibland vet man som sagt varken ut eller in men jag vill inte ge upp nu när jag kommit såhär långt . 
Han sa han skulle ringa från Kastrup som vanligt så vi fick pratat innan resan.



Det var en trött Susanne som steg upp imorse o jag hade helst av allt legat kvar o hade jag visst hur dagen blivit så hade jag gjort det *L*  Början var bra. Eva fyllde 60 i tisdags o vi gav henne en jättefin blomma o hon blev jätteglad. Sen när det var fika så hade vi köpt en liten hallontårta till oss o det uppskattades. Mia kom o skulle kolla upp lite saker o det var mindre kul. Allra minsta fläck klagar hon på o städningen idag tog en himla tid så jag kunde inte åka hem förrän halv 3 :( men fint blev det *L*  
Jag hade fått ett sms från J innan där han skrev vi hördes snart så jag skrev jag var tvungen att jobba längre men han kunde ringa när han hann.
Helt tyst ...
När jag kom hem gick jag o beställde tid till frissan nästa fredag eftersom jag ska hitta på nåt kul då *L*
Sen gick jag hem o LA MIG o sträckte ut kroppen såååå skönt.

Fick sms från J att han tyvärr inte hunnit ringa från Kastrup men skulle ringa från hotellet istället när han väl kom dit.
Vatt en lugn kväll o jag har kollat på tv som vanligt o pratat med mamma en stund.
Fick ett sms från Kärleken precis att han fick be om att få ringa imorgon istället o att han saknar mig.
Jag svarade att det känns inte bra när man skriver så om att få be om att få ringa imorgon. Det lät precis som jag var en kollega eller nåt *L* Jag skrev att han får ringa precis när han vill o kan inget jag kan bestämma ju. Men det känns mer som jag gjort nåt fel när han skriver så..Ja jag vet jag e fjantig men ibland får man saker för sig. Men det är väl för att man är så osäker på hela situationen o framförallt på sig själv tyvärr.

LÄNGTAR så himla mycket efter dig.....Älskar dig..

Ska snart gå o lägga mig för jag är jättetrött o det har ju varit en lååång dag.

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
Miljoner Nattikyssar
IN DREAMS


Ps Ett foto från igår ..syns det behövs en klippning *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0