December






Så nu är det den första december..skrämmande vad månaderna gått o detta är den absolut värsta månaden på hela året. Susanne hade gärna gått i ide kan jag lova *L* jag o jul går inte ihop. All stress,mat o julklappar som folk ska köpa för att sen inte ha råd att leva i januari. Nej tacka vet jag mina julaftnar. Dom brukar vara så lugna o sköna. De sista åren har jag firat dom alldeles ensammen i lugn o ro uppkrupen i soffan kollandes på en film eller nåt. J har varit hos sin mamma över julen o brukar vara där 3-4 dagar. Hoppas det blir så iår oxå så jag kan ta det lugnt igen *L*
Den enda som får julklapp är lille William för det har jag redan fixat för länge sen. Så det blir billigt o bra. J brukar köpa till sin mamma o brödrar men vi har slutat o ge varandra för länge sen. Vill vi ha nåt så köper vi det istället. Fast i år får jag väl köpa till Amanda oxå :)
Ska på glöggmys hos K o B-O den 20 dec o då skulle vi ha med oss en liten julklapp oxå så jag får se vad  jag hittar på då.

Nä nog om julen nu haha det är ju dock 23 dagar kvar till julafton. O det är 21 dagar kvar till nåt viktigare för mig. Hoppas att det blir lika bra som förra året för det var underbart.

Jag sov länge idag för jag var så himla slut o jag ska gå ut en sväng med Amanda för frisk luft behöver vi bägge. Sen ska jag bara vila vila vila så jag kan må bättre.
Imorgonkväll är det bowling o julbord i Tomelilla så jag hoppas jag orkar med det. På söndag blir det oxå julbord då det är julfest för Handikappvännerna. Det är det bästa julbord som finns. Allt är hemlagat o mycket gammaldags saker o så lutfiskpuddingen med smält smör..åhhh den är såå god o den kan man längta efter hela året haha

Dags för promenix....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0