Fredag 4 dec



Nu är det fredageftermiddag o jag tänkte skriva några rader. Just nu känns allt bra o det har väl sina orsaker *L*

Onsdagen gick bra. Kärleken ringde vid 17tiden men hade lite bråttom men ville jag skulle höra av mig när jag kom hem.
Bowlingen gick väl relativt bra. Men gud vad man blir trött i armen efter ett tag. Efter bowlingen blev det ett litet smörgåsbord o massa prat o det var trevligt.
När vi kom hem vid 21.30 gick vi ut en sväng med Amanda o det regnade rejält så när jag kom in så smsade jag till Kärleken att han behövde inte ringa utan att vi kunde höras på torsdagen istället. Att jag fick längta lite till efter honom *L' Han svarade att jag e så go *L*
Omtänksam heter det haha

Gårdagen gick  i jobbets tecken som vanligt. Vi tog det lugnt för jag skulle på möte kl 13 med AF o Mia. Hasse o jag var o käkade frukost o satt o snackade lite om allt möjligt. Vi var färdiga för dagen kvart över 12 o då tog vi lite kaffe.
Mötet gick bra o jag ska börja jobba 4 dagar i veckan nu from nästa vecka. Så får vi se hur det blir.

B-O var o hälsade på lite igårkväll o snackade o sen var det tv hela kvällen. J var inte hemma förrän kl 21. Fick sms från Kärleken vid halv tio att han skulle käka o sen lägga sig för han var helt slut.

Fick förresten ett erbjudande från en gammal kärlek igår att gå ut o käka nästa helg. Jag vet inte varför de måste dyka upp efter flera år. Det värsta är att han är himla snäll o trevlig o jättefin men men man är som man är .

Idag sov jag till halv nio o sen var jag ute med Amanda en sväng. Mamma ringde sen o behövde lite hjälp så jag stack dit. Var inte hemma förrän lite innan kl 13 o efter några minuter ringde Kärleken mmm så vilken tur jag inte missade honom. Blev nästan en hel timme vi pratade o det var om allt mellan himmel o jord o det är det som är så bra med honom att man kan göra just det. Både om allvarliga o roliga saker. Mycket av det han säger går rakt in i hjärtat som när jag frågade vad han vill ha i julklapp. Han svarade : Ingenting..önskar jag nåt så är det att du orkar med mig o att vänta på mig.
Jag sa då ska du få det. Ja vad jag önskar i julklapp är det nog inget tvivel om.
Han sa flera ggr att han saknar mig så mycket o att han riktigt känner det när han pratar med mig o att han tycker inte att detta är riktigt klokt egentligen att det blivit som den sista tiden. Att vi måste ändra på det o jag är beredd på att skriva under på det *L* Att han längtar så efter att få krama om mig. Ja närhet o ömhet behöver vi bägge kan jag garantera o jag längtar så fruktansvärt efter dig.
Älskar dig mest av allt...

Får se om han ringer när han kör hem idag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0