Nattidags



Börjar känna mig trött nu så snart är det väl dags för sängen. Bara några rader innan det.

Precis när jag skrivit det förra inlägget så ringde Kärleken *L* så X i taket *L* det funkade idag men som vanligt bröts det vid Oxie två ggr..likadant varje gång. Men det blev en mysig liten stund med prat iallafall o jag fick svar på lite frågor jag hade. Vet inte vad man ska säga om svaren egentligen men visst ska jag känna mig stolt :) Trodde inte riktigt det var så men visst inget fel att höra. Han skulle ringa lite senare igen.

Jag gick ett ärende o sen lite över sex så ringde han igen *L* Herre min gud vet inte vad det var idag men jag ska inte klaga. Att höra hans röst o skratt värmer långt in i själen. Han sa att jag blir kanske trött på honom om han ringer så ofta *L* Haha näää du hjärtat jag skulle kunna prata med dig hela tiden.Vi pratade en bra stund men sen var han tvungen att sluta. Ok sa jag hejdå *L* då blev han helt men va du kan väl inte sluta så. Nähä sa jag då vad ska jag då säga. Att du älskar mig. Men älskade hjärtat det vet du att jag gör mest av allt men klart jag ska säga det :)

Han lovade skicka ett sms ikväll men där sprack det *L* för jag vet vad han gör nu garanterat ZZZzzzzz *L* men han  är förlåten. Vet hur han har det så ingen fara. Jag är glad för de tre samtalen idag. Sen får vi se om han ringer imorgon som han sa.

Jag ska klippa mig o färga håret mörkt igen imorgon kl 9.30 ska bli skönt.

Kvällen har tillbringats framför tv:n. Men där var inget särskilt som vanligt o nu sitter jag o lyssnar på Karlavagnen o skriver lite.

Godnatt Världen
Godnatt Älskling
Miljoner Nattikyssar


Kommentarer
Postat av: Malla

Jag skulle med klippa och färga mig idag..men så blir det ju inte

Hoppas du mår bra..kram malla

2009-12-05 @ 04:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0