Onsdag 2 dec



Så nu har snart halva veckan gått o den går i lika snabb fart jämt. Inte konstigt man blir gammal i denna takten alltså *L*

Gårdagen var jättebra. Jag pratade med han som får mitt hjärta att slå i 250 2 ggr o det var låånga samtal o det finns inget bättre. Speciellt när man får höra fina saker, det kan man aldrig få för mycket av men man är konstig som har svårt att ta emot vissa saker. Vet inte när man ska lära sig haha Han sa att han trodde jag kommit över det nu men icke. Jag gav honom en förklaring som jag tycker är rimlig. Jag frågade honom en sak igår oxå o svaret blev nog inte vad jag väntat mig *L* Nä det var 100 % positivt o det känns konstigt när han säger det. Men denna här tjejen var ju tvungen att komma med en dum följdfråga haha
Tyvärr ska han åka nästa vecka men det är bara tis-tors men det räcker.

Kvällen igår var lugn med tv-tittande o jag fick sms från honom vid halv nio. Jag kunde inte sova sen så natten blev lång som vanligt suck. O tänk så mycket man ligger o funderar över då.

Vaknade nio imorse. Som tur var så slopade vi fikat idag av olika orsaker. Jag o Amanda gick ut en lång runda o Brrrrr vad kallt det var. Man frös ju nästan häcken av sig.
Sen har jag gjort lite av varje här hemma. Fick sms från Kärleken innan att han längtade efter mig ja du vem gör inte det. Han skulle ringa efter mötet o det återstår o se när det är slut.
Har duschat o det var gott med värmen o snart är det dags o kolla in vad man ska ha på sig ikväll. Vi ska köra kl 18. Tar bara 15 min o köra dit som tur är. Nästa onsdag ska vi köra upp till Furuboda på kvällen o det tar längre tid.
Jag är himla trött i kroppen så man får se om det går att lyfta klotet idag haha Jag får iallafall ha ett lila så är det när man har små händer haha

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0