31 januari Datafel


GRATTIS JOHAN PÅ DIN 42-ÅRSDAG.

Jag får skriva om gårdagen idag istället för det var datafel igår.

Lördagen började med att köra iväg o handla lite gott pålägg, bullar o middag till kvällen.
Sen pratade jag med mamma i telen o vi skulle träffas nere i auktionshallen. Där var en massa saker läs skit så vi bestämde att vi skulle köpa med oss fika o åka hem till mammas lägenhet . Där har blivit jättemysigt även om badrummet inte är färdigt än men det kommer. Vi käkade en himmelsk god morotskaka o snackade en massa o sen körde vi en sväng till ner till auktionshallen för det var nån matta o lampa mamma var intresserad av . Mattorna var sålda o lampan blev dyrare än i affären *L* 
Kom hem sen vid 15.30 o jag skulle gå in på nätet o skriva lite här men den funkade inte så det var o vänta lite men inget hände så jag ringde till Bredbandsbolaget. Herre min gud kan de inte ha pausmusik i luren när man väntar *L* 30 signaler o sen Tack för att ni väntar o så 30 signaler igen osv. Så höll det på i 18 min innan en vänlig själ svarade i andra änden. Det var nåt fel här nere i trakterna o de höll på o laga det o var färdiga ca 9.15 idag söndag. Jaha det fick bli en datafri kväll *L*  
Gjorde god middag med fläskytterfile, pommes, sallad, vitlöksdressing o bearnisesås. Verkligen bra för magen *L* NOT. Men är det födelsedag så är det.  Kollade runt lite på de olika kanalerna o det var lite Så som i en himmel, den är kanonbra men jag gillar inte det idiotiska slutet så det fick vara men när Helen sjunger Gabriellas Sång så blir man helt tårögd. Hon är fantastisk.
Jag kollade på Körslaget oxå o Hannas team var verkligen bra igår. Alla deras sånger var kanon o de gjorde ju Nessun Dorma så man fick ståpäls. Så GRATTIS TEAM HANNA ni är verkligen värdiga vinnare *L*


Efter det såg vi på Varg Veum " Begravda Hundar" den sjätte o sista filmen i serien om Varg o jag kan säga att det var den sämsta av de alla. Väldigt seg o mina ögonlock gled ner några ggr under tiden.
Ni som inte sett Varg Veum så är det en norsk kriminalfilm typ Irene Huss. Som handlar om privatdetektiven Varg som blir inblandad i en massa olka fall o man ska helst se dom i ordning för de är lite sammankopplade. Den bästa av filmerna har varit "Fallna Änglar" som var riktigt grym o ruggig. Måste säga att Trond Espen Seim som spelar Varg är jättebra o han är såååå sexig fast han ser ut som världens slusk haha


Efter filmen var jag så trött så då var det lika bra o gå o lägga sig o jag somnade pang *L*
Så ibland kan det vara bra med en datafri kväll, ska kanske införa det lite oftare *L*

Ps Det kom ett sms från Mr J vid 18.22 o han  hade mått jättedåligt hela natten o dagen men att han längtade efter mig o  älskar mig o sånt är aldrig fel att höra ju. Längtar efter dig med o älskar dig mer än du tror

Skriver mer senare

PÖSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0