Äntligen Lördag ....


Ja äntligen säger jag. Väntat hela veckan på denna dagen så det var skönt den kom *L* Haha ja allt för en klippning men det behövdes ju. Finns inget värre än när håret blir för långt o inte vill som jag vill *L*
Jag sov till kl 8 o sen upp som sören o göra mig iordning o sen gå bort till frissan. Skönt för man behöver inte tvätta håret hemma utan det gör hon så det är bara o sätta sig o njuta. Finns inget skönare än när frissor tvättar håret o masserar hårbotten gott. Mamma kom oxå för hon skulle fixa till håret oxå men bara tvätta o föna.
Jag blev jättenöjd med mitt hår även om mina sexor åkte nu :( men de är mest jobbiga när håret blir för långt.
Det blev inte svart som jag tänkt mig först eftersom jag har många slingor kvar i håret så de kan först försvinna. Sen blir det snart vår o massa sol så då är det inte lönt o ha färg i håret. Då blir mitt hår guldfärgat o det kan oxå vara snyggt *L*
Iallafall så blev resultatet såhär idag *L*  O det kääänns så skönt att det äntligen är iordning igen. O det blev inte mer än 550 kr idag så det var inte så farligt hade väntat mig ca 700 kr.




Sen gick mamma o jag o fixade med avtackningspresenten tills imorgon o blommor är beställda o ska hämtas imorgon fm. Sen gick vi till Anderssons o fikade. Blev en god macka med skinkröra o ananas o ost. Delade den med mamma o sen åt hon en semla o jag ett halvt fransk wienerbröd haha vad annars *L* Satt o babblade länge. Tiden bara springer iväg. Sen gick vi in i en klädesaffär o mamma handlade lite nytt haha hon precis som jag har ju inga kläder ;0)
Sen gick vi hem till 8:an. William var på hemväg från sjukhuset.
Jag gick hem o nu sitter man här.
Har inte bestämt mig än för vad det blir till middag. Är sugen på Kinamat eller en smarrig hamburgare så vi får se vilket det blir.
Blir melodifestivalen ikväll o jag vet inte vad jag ska tycka om den egentligen efter jag hört låtarna igår. BWO o Molly har fina låtar, lugna ballader o de var nog de som var bäst. Men sen blir det annat när man ser det ikväll så vi får se vad domen blir sen *L*

Skriver mer sen....
PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0