Åter dags...


Klockan börjar närma sig tolv o det känns som det är dags att hoppa i säng. Börjar dra i tittorna.
Men det får bli några rader innan...

Var en bra eftermiddag. Lugn o skön o snön den föll bara mer o mer så skönt att vara inomhus o slippa vara ute BRRRR. Knappt så Kasper ville gå ut heller mer än nån snabbkissning då o då.

Kvart i fyra ringde det WOW vilken överraskning det hade jag inte alls väntat mig eftersom jag visste att han åkt hem o när han är så dålig brukar han sova det mesta. Men nu var han på väg till apoteket o ville prata med mig lite grann. Tack hjärtat det var gulligt att ringa. Altid kul när det händer oväntade saker. Men du lät inte alls bra. Tycker synd om dig. Vet hur dåligt du kan må. Men hoppas det snart går över. Jag sa till dig att jag önskade att jag kunde få dig att må bra o då sa du att det gjorde jag ju när jag skrattade, fick dig att må bra ahhh du är för go alltså. Ska säga att du oftast oxå får mig att må jättebra när jag får höra ditt hjärtliga skratt. Vi pratade en stund till o jag sa att vi bryr oss inte om det imorgon men det tyckte inte du var en bra ide' men jag vet att du mår dåligt i flera dagar efteråt så det är nog inte lönt o bestämma nåt. Men som jag sa det är inte som jag inte vill, absolut inte men jag tänker på dig oxå att du ska må bra så vi får ta det nästa vecka. Men såklart vill du o kan imorgon så gör vi det *L* FATTAS BARA ANNAT *L* Saknar dig otroligt mycket.

Du skulle ringa när du körde hem från apoteket men inte ett ljud o jag blev orolig såklart o efter 25 min smsade jag till dig men då svarade du att du redan var hemma att du blivit värre o det var svårt att köra. Ok jag förstår men inte kul o oroa sig. Jag skrev du kunde höra av dig när du orkade o kunde. Krya på dig nu hjärtat.

Sen satte jag igång o gjorde plättar o det är ett sörens jobb haha tar en himla tid.



Men gott blir det o Kasper gillade det verkligen för han fick en massa hungaplättar *L*
Det blev ärtsoppa med fläsk innan det men den hade ICA gjort *L* o det blev massa senap i den så den blir så härligt tjock *L* o så knäcke med ost till.

Kollade på tv under tiden som alltid . Sista Unga mödrar ( denna säsongen, börjar väl ny snart igen ) o sen Vem vet mest o halv 8 hos mig. Känns som jag skrivit detta ett otal ggr haha
Sen kom mamma o hämtade Kasper o vi fikade o pratade en massa o tiden går fort.

Har blivit lite koll på nätet på olika sidor o nu är det som sagt dags att krypa ner i sängen o så får vi se om vi kan komma ut genom dörren imorgon haha med detta snöandet så ser det mörkt ut *L*

Natti Natti
In Dreams...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0