Dags för sängen....



Ja äntligen dags för sängen om jag får säga min mening. Känner mig totalt slut o ooooooont i kroppen. Alltid likadant när man varit o tränat. Man får så ont i nacke, axlar o armarna. Så lite massage av axlar o nacke hade inte skadat nu *L*

Gjorde lite alltmöjligt i eftermiddags o Mr J ringde inte förrän 10 över 5 ungefär så det var lång väntan. Men den som väntar på något gott *L* Pratade om lite av varje men han var fort hemma idag för han hade kört en kollega idag oxå så han sa han skulle ringa mig senare ikväll. Han lovade o slog till o med vad om det så *L* Så sorry hjärtat..fram med plånboken för försök att ringa gälls inte haha skojar bara nu.. Han smsade mig vid 23.20 o sa han försökt ringa men att telen spruckit innan idag när den hamnade hårt i marken. O det märktes innan idag när du ringde för då bråkade den oxå. Men hoppas att den funkar tills imorgon eller att du får en ny på jobb. Du skrev att du längtade efter att få prata med mig imorgon o jag kan bara hålla med *L*

Annars då ?? jo det har varit tisdag ju o då är det fiskpinnar på menyn *L* ja min fantasi är det då något fel på *L* men det är gott iallafall. Kollade på tv o såg skitprogrammet med Linda Rosing. Herregud fattar inte hur killarna kan tycka hon är så himla snygg. Jo om inte läpparna varit fulla av botox så möjligtvis men det ser hemskt ut. O hon skulle vara så jordnära o reko tjej bla bla bla. Hmmm nja det var då inte min mening. Tyckte hon var väldigt ego.

Det blev semla ikväll men det var inte så gott men den gick ner.
Pratade med mamma snabbt o nu var William på sjukhuset igen. Han är bara hemma 2 dagar i taget verkar det som . Jobbigt hoppas det inte är jätteallvarligt.

Jag ska försöka sova nu o du hjärtat. In Dreams *L*

Förresten vi pratade om skridskor innan o jag vet hur bra du är på hockey o åka skridsko men hjärtat kan du göra såhär *L*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0