Dags för sängen...



Herre min GUD vad jag är trött ikväll. Gäspar o Gäspar o det känns som varenda led i kroppen är öm. Har sååå ont så det ska bli skönt o få sträcka ut den snart i sängen. Orkar inte sitta uppe så länge till. Men det behöver jag inte heller *L*
Men ville skriva några rader om resten av min dag även om det inte hänt så himla mycket.
Jag hamnade framför tv:n innan i eftermiddags o jag såg lite på Elling o sen blev det femman o där började dom med Bachelor Rome. Ja jag säger då det *L* Inte lätt o framhäva sig bland 25 tjejer kan jag tänka mig så det blir väl som vanligt en massa rivalitet o bråk o gnat för att få drömprinsen som i det här fallet var en riktig italiensk prins *L* . Får se imorgon vad som händer när han ska välja ut de första som ska få stanna. Den ena var snyggare än den andre men Erica tog priset haha hon trodde redan hon var en prinsessa *L* hon var typ Paris Hilton som inte klarade av något själv. Hade folk till allt ja säkert till att torka sig på dass oxå *L* Ja vi får se hur det ska gå. Fortsättning följer ....

Sen kollade jag lite på Black Jack o den filmen kan man bara älska *L* vette sören hur många ggr jag sett den men den är lika bra varje gång *L*

Sen ringde Mr J o det var lika mysigt som alltid o prata med honom . Man blir så glad av att höra hans skratt o det ger mig styrkan i att orka. O hjärtat. Jag skriver det här oxå så du riktigt förstår A-L-D-R-I-G !!!!! SÅ nu ska du väl förstå *L* att aldrig, aldrig, aldrig....Ler...
Eventuellt blir det träff på torsdag men jag tar inte ut nåt i förskott men jag vet att vi bägge vill o det ska bli jättemysigt o träffas igen. LÄNGTAR. Alldeles för länge sen. 57 lååånga dagar. suck.

Som jag sa innan så var jag tvungen att ta upp paketet i affären häromdagen o lukta. O det ger en härliga minnen o det luktar så himla gott.mmmm  WATERMELON RULES *L*



Sen blev det middag o antingen så har jag tänkt o bli brun eller nåt för det blev rårivna morötter idag till middagen som precis som förra veckan bestod av  fiskpinnar. Men det är inget fel på det. O idag fick jag äta dom själv utan en rullepölsa som satt o tiggde *L*
Det blev lite olika program ikväll o medans jag väntade på charterfeber så blev det en stund med Black Jack igen o det var inte samma ställe som innan idag *L*
Sen var det som sagt charterfeber o det handlade om allt från minigolf, hippiehålor, kamelridning, raggning av tyska äldre damer, strippstänger o karaoke *L*  en salig blandning alltså *L*

Sen kom mamma vid 22tiden o pratade lite. Hon hade varit hos William på sjukhuset. O det var väl sådär med honom.

Förresten idag fick jag oxå ta till nödlösning men jag har ingen badhairdaymössa så jag fick ta min keps istället för idag var det verkligen en bad hairday. LÖÖÖÖÖÖÖRDAG kom snart så jag får klippa mig *L*


Nu ska jag gå o krypa ner i min säng o se till o sträcka rejält på mig o hoppas jag somnar på studs *L*
Ses i drömmen J ;0)

NATTIPUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0