Dags o krypa ner...


Nu är det dags att slå igen de melerade igen o det ska bli skönt. Hoppas jag somnar snabbt inatt med. Finns inget värre än att lägga sig o så poof så är man klarvaken o bara ligger o vrider o vänder på sig. Visst har jag mycket att fundera över just nu men det kommer o lösa sig hoppas jag. Att vara i denna situationen är inte alls lätt o hoppas det inte fördärvar allt det fina. Men det är vår lilla hemlighet *L*  man måste se positivt på saker *L*

Dagen blev iallafall bra på alla sätt o det har varit en bubblande känsla inom mig hela dagen o när jag vaknar o kvittrar nästan haha då är det nog nåt speciellt haha Men det har känts bra inombords hela dagen.

Mr J ringde vid 16.40 o det blev ett givande samtal om allt mellan himmel o jord o du trodde det skulle funka torsdag eller fredag så vi får se *L* o NÄÄÄ hjärtat inga av dina sms är tråkiga. Jag gillar dom alla o blir lika glad var gång det piper till i mobilen o det är från dig. Eller när Ricky M sjunger o det kommer upp en fin bild på skärmen o det är samtal från dig *L* o du har en tendens att ringa när jag precis lagt mig ner på sängen så undrar vad det ska betyda *L* haha näää nu är jag dum igen.'
Iallafall så håller jag alla fingrar o tår inför morgondagen eller ska man kanske be en aftonbön innan man kryper ner *L*
LÄNGTAR IALLAFALL ...

Ikväll blev det att rulla köttbullar o så gjorde jag makaronstuvning så två stuvningar på tre dagar *L* men det finns ju fler dagar i veckan o det finns några sorter kvar t ex blomkåls o spenat *L* o spenatstuvning vet jag någon som gillar extra mycket *L* Fast jag garanterar att min är godare än Findus färdiga i frysdisken *L* fast den kör ju mamma me.

Det blev tv hela kvällen unga mödrar, diskning, halv 8 hos mig, Det okända, Efterlyst o sen Playboyflickorna. Dom var ute på roadtrip med buss för de skulle fira Bridgets syster Anastasias 21-årsdag. Dom var på lite olika ställen. De käkade peasoup på ett ställe o Kendra var helt lyrisk *L* o fick de andra o gilla det oxå men dom hade skinka o ost o senap i. Sen hamnade dom  i en liten gullig by Solvang med en massa danska hus o människor. O där köpte de trätofflor..gissa vilken färg *L* JAAA Rosa *L* Sen övernattade dom på ett häftigt hotell Madonna Inn i San Luis där det finns 109 rum o alla har olika inredningar o teman. Djungelrum o grottrum o kärleksrum mm
O deras restaurang går i ROSA allt är rosa *L* Cirkelformade sittbås, rosa plastblommor, rosa medaljongtapeter, rosa servetter - till och med vinetiketten är rosa. Den som även vill ha mat som är rosa beställer någon av de berömda stekarna och ber att få den "rare" haha

Sen har jag vatt ute med Kasper inför natten så han fick kissa o springa omkring lite. Han ser så rolig ut när han lufsar omkring i snön.
Nu har han lagt sig tillrätta i soffan o snarkar för fullt *L*



Fast på denna bilden vaknade han till *L*

Nu ska jag oxå gå o burra ner mig snart dags o gå upp igen. Torsdag o cafe o sen ..ja vi får se *L*
SEE you in dreams
Nattipussar



Vänlighet och kärlek
är smittsammare än någon sjukdom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0