En solig morgon....



Välkommen till en SOLIG morgon *L* Så underbart skönt att vakna upp till en sån härlig syn. Det är - 8 grader men det ser jättehärligt ut o genast så känner man sig piggare *L* Såhär ser det ut utanför mig just nu i trädgården
o nää det är inte jätterådjur som sprungit i snön det är en ovanlig art av klumpig rullepölsa ( läs Skånsk terrier ) *L*
Han sprang rundor på alla håll där igårkväll *L* o han tycker det är jättekul o lufsa runt fast sen skakar han som ett aspelöv som han fryser.

Fredagen den 13 idag alltså men jag har inte märkt nåt än o hoppas slippa det oxå. Men dagen kunde ju börjat sämre så jag är nöjd än så länge *L*
Inte ett ljud från Mr J än men igår smsade han inte förrän senare så hoppet är inte ute än fast jag tror inte det blir nåt idag tyvärr . Tror inte det hjälper hur mycket man än önskar o ber.

Nu kommer snart mamma o hämtar Kasper o sen får man väl gå en runda eller nåt i det fina vädret.
Men jag skriver mer senare ...
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0