Fel fel fel


Varför i hundan måste det vara fel på sidan så man inte kan skriva när man nu var på G igårkväll *L* Så typiskt alltså. Så nu får jag skriva två ggr igen *L* börjar bli en vana nu ju *L*

Jag hann inte göra så mycket igår innan Mr J han ringde för han slutade lite tidigare. Han skulle inte hämta prinsessan heller. Typiskt egentligen för när han slutar sent o måste stressa då ska han alltid hämta henne.
Det var ett himla snöväder när han ringde o jag sa till honom att han ska inte ringa o prata när det är sånt väder eftersom han inte har headset. Men det var ingen fara sa han men jag sa att jag vill inte vara ansvarig för att han dör. Men han sa att det fick det vara värt . Gulledej *L*
Vi fick bra chans att prata mycket o om lite av varje. mysigt. Jag tror vi saknar o längtar lika mycket efter varandra. O det känns så skönt att höra det. Han skulle försöka komma denna veckan men är det sånt här väder är det skit att köra ända hit.

Sen gjorde jag middag o det blev fiskpinnar, kokt potatis, rivna morötter o gräddfil. mums men jag hade ögonen på mig hela tiden när jag skulle äta haha
Kollade på Vem vet mest på tvåan under tiden o det brukar vara rätt så bra. Mitt i allt så var det en som fick en fråga om sengångaren är ett kloakdjur eller ett trögdjur. O han svarade helt allvarligt pungdjur !!!! haha som jag började skratta ( jag var nog trött ) nu har det gått så långt så man sätter till egna exempel. Ja går det så går det *L*


Sengångarna är stencoola. De är liksom helt bak-och-fram! Pälsen växer åt fel håll, de går fyra meter i timmen och alla sinnen fungerar helt värdelöst. De är helt enkelt ett under i överlevnad. Egentligen borde ju alla sengångare vara uppätna av något rovdjur sedan länge. Dessutom ser de ut som att de sprungit in i en tegelvägg i fejjat.
Enligt wikipedia är de små gynnarna duktiga simmare, "en förmåga som visar sig då områden de lever i översvämmas". De är alltså duktiga på EN sak, och den får de bara visa vid extrema förhållanden. De klättrar jättelångsamt men simmar skitfort, ändå lever de i träd.
O ja dom är Trög djur *L*

Sen kollade jag på halv 8 hos mig o som vanligt är det Helge Skoog som är behållningen av programmet.
Sen zappade jag mellan kanalerna som vanligt medans jag väntade på mamma. Inte lönt o börja se nåt när hon helt plötsligt kommer. Men den blev närmare 21.30 innan hon kom o hon stannade en stund o pratade.
Sen käkade jag nattmacka o satt lite på nätet o kollade runt.
Sen var det dags o slå igen de melerade.

PÖSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0