Fettisdag


Fast det känns som alla mina tisdagar e feta *L* Men idag ska det käkas semlor på längden o tvären i Sverige o man har tur som inte är så himla förtjust i dom egentligen. Tycker nästan bäst om dom man gör själv eller så ska det vara wienersemlor mums *L* men jag klarar mig lika bra utan. Värre då med franska wienerbröd haha för det e svårt att motstå *L* finns inget godare *L*

Imorse kändes det som jag vaknade upp i en bubbla. Kände mig inte alls bra o ville inte alls gå upp för o träna men kommer man bara upp så brukar det funka.
Kom ett fint sms från Mr J vid halv 9. Skönt med dina små goa sms på morgonen. Det blir genast lättare när man får höra att man är saknad o nån tänker på en.

Tränade mellan kl 10- 10.40 o det blev 1 km på bandet idag oxå o sen lite crosstraining o sen styrketräning. Så nu är man trött i hela kroppen om den nu inte var det tillräckligt innan haha




På hemvägen ringde jag till Jonas o pratade en stund o sen blev det Netto igen haha skulle köpa mysskor som de har för 39 kr denna veckan. Söta ballerinaskor. De är svarta med gissa *L* LILA små bollar *L* Så jag köpte två par.

Så skönt med SOL idag *L* riktigt härlig blå himmel. Det piggar upp en lite grann *L* tänk att lite sol kan göra så mycket .
Det blev kaffe o macka sen o nu ska jag sätta igång diskmaskinen o fixa lite härhemma. Om jag nu orkar känner mig trött i hela kroppen.
Sen vänta på att Mr J ringer *L* hoppas tiden går fort.....gissa vem som längtar ...

Skriver mer sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0