Forts. Lördag



Får fortsätta o skriva om min lördag eftersom det blivit dåligt med bloggande två dagar men varken haft tid eller ork o då är det bättre o vänta.

Men lördagen blev bra o lugn o skön.  O det blev hamburgertallrik o det var jättegott. Hade massor av rå lök till det o det är himla gott även om det inte är det bästa till min mage.

Mr J smsade lite över 18 o han mådde lite bättre nu, skönt o han skrev att han älskar, saknar o längtar efter mig o det känns jätteskönt att veta o jag gör detsamma, verkligen. O du hjärtat jag lovar att där är lite kvar så det fixar sig ska du se ;0) tvunget o spara lite ju *L*

Det blev melodifestivalen sen o när man nu såg dom så var det lite annat. Gillade alla utom Rickfors o den grekiska melodin. Alla de andra hade sin charm. Men jag tror jag gillade Molly o EMD bäst nu. Fast Molly skulle sjungit den på engelska så hade den kunnat bli den nya Empty room o sen kunde EMD:s dansare haft andra färger på sina kläder så de inte smälte ihop allihop på scen.  Majas låt var härlig oxå en riktig sommarlåt.

Pratade med brorsan sen o han höll såklart på BWO. Han har aldrig haft musiksmak *L* Tomas Di Leva säger allt haha
Sen kollade jag på Brottsplats försvunnen o det var lika bra som alltid.
Sen blev det datorn resten av kvällen/halva natten. Satt o fixade med lite saker o helt plötsligt var kl 4 o då var jag helt trött i kroppen o kände jag behövde lägga mig ner så det blidde sängen.

PÖSSSSSSSSSSSSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0