Godnatt Världen!



Då var det snart dags att krypa ner under täcket igen o det ska bli skönt. Känner mig ganska så trött eftersom jag sov så dåligt förra natten. Hoppas denna blir bättre. Jag ska upp tidigt imorgonbitti oxå dags för trivselcafe igen.

Ja som jag skrev innan så ringde Mr J o det var inte alls dumt. Han skulle ut ett ärende o passade på att ringa. gulligt av honom o han vet att det betydde mycket. O vi pratade på om lite av varje. O hjärtat lovar att presentkortet kommer fram när du är här nästa gång *L* tyckte det var billigt för nåt så fint *L* o förlåt mina knäppa frågor *L* jag vet jag har all världens funderingar men ditt svar var inte alls dumt *L* det är likadant här.
Blir så tomt imorgon för vi hinner inte prata på eftermiddagen då heller nån av oss :( jag ska iväg o sjunga o du var tvungen att göra en sak innan kl 17. Men har jag tur så har du inget möte innan jag går till sången så du kan ringa. Hade vatt skönt. Ja det löser sig säkerligen på nåt vis. Man ska ju se positivt på saker o ting *L*

Jag fixade middag sen. Blev resterna av korvsoppan o den var lika god idag *L* Kollade på tv hela kvällen blev lite av varje bla halv 8 hos mig, Chartersvenskar o Efterlyst.

Sen har jag rensat i garderoben för det gjorde jag aldrig i eftermiddags men nu är det färdigt. Ska bara vika ihop de kläder jag inte använder nu o lägga dom i det andra skåpet sålänge. Så nu blev där lite bättre plats o kul o se vad man har för nåt egentligen. O gissa vilka färger som dominerar i min garderob *L* kan det vara lila o rosa *L* RÄTT

Så nu ska jag gå o lägga mig o drömma om mannen med stort M...mmmm


Ps Jonas ha en bra dag om du är inne o läser innan jobb. o var rädd om dig o kör försiktigt. Puss Puss


Många nattipussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0