Godnatt



Kvart över 12 snart o sängen kallar känner jag så jag tänkte bara skriva några rader innan man hamnar i drömmarnas land förhoppningsvis. För ibland är det så att man är så trött att ögonen går i kors o man kan kanppt hålla sig vaken men så fort man lagt huvudet på kudden så KLARVAKEN !!! det är konstigt o då ligger man där o funderar på en massa o vrider o vänder på sig. Men hoppas det inte blir så inatt för det är absolut bättre när man får sova gott. Sen är det så ibland att Lina flina inte kan bestämma sig var hon ska ligga i sängen om hon ska ligga uppe på kudden eller under täcket vid mina knän eller i fotänden så det är lite rännande innan hon bestämt sig *L*
 
Mr J ringde redan 15.45 idag o han var på väg hem för han mådde inte bra. Ont i huvudet o ont i magen stackare det var likadant förra helgen så det är riktigt synd om dig. Men hoppas du kryar på dig. Vi pratade en liten stund iallafall o det var jättemysigt. O allt kändes jättebra. Det riktigt bubblade i kroppen av lycka efteråt *L* o det är bevis på att allt var bra. Jag berättade om ringen o han skrattade o jag sa till honom att det får minsann bli min förlovningsring när jag nu hittat precis den ringen jag vill ha *L* JAVISST sa han *L* ja hade det bara varit så väl så men men. Jag läste oxå lite för honom om vad jag skrivit här igår o han tyckte det var jättegulligt av mig att skriva så.
Sen var han tvungen att rusa in där hemma hos sig för han mådde dåligt så det blev ett snabbt avslut. Han sa han skulle ringa så fort som möjligt för han ville inte sluta så bara. Jag sa att han kunde iallafall skicka ett sms ikväll så att jag vet hur det är med honom men det har inte kommit nåt så jag tror han sover o säkerligen gjort det länge men det är bra så han kan bli bra igen. Men hoppas vi hörs nångång i helgen. LÄNGTAR....Tänker på dig

Middagen var jättegod ikväll o det kändes bra o äntligen äta middag *L* Jag ska inte slarva så med maten ajabaja.
Kollade på film under tiden, såg 27 dresses. En riktigt feelgood film men otroligt förutsägbar tyvärr men den var skaplig o gick att titta på.
Mamma Mamma Mamma hur kan du ringa precis när Magnus skulle dansa *L* Så inte fick jag se det så jag får se reprisen eller gå in på replay. Får se imorgon. På tal om det så kom jag på att jag missade På Spåret så nu var jag tvungen o gå in o kolla på svt replay så nu har tiden gått o den är över 1. Fast jag spolade lite *L* Men som tur var så vann Johan o Lisa o hoppas de vinner finalen oxå sen. Johan är alltid lika rolig o det var jättekul när vi var o såg Hipp Hipp på Olympen. Vi såg den 2 ggr o sista gången var när de ändrat i den så det var inte riktigt detsamma. Tiffany rules *L*

Såg Charterfeber 20.30 -21.30 o sen var det en lång promenix med Lina. Skönt väder men dimmigt ikväll med.
Sen såg jag slutet på 27 dresses.

Nu känns det som jag måste lägga mig så natti natti från mig o Lina
Nu ska jag drömma om goaste mannen i mitt liv *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0