Helg igen


Så var det fredag o det är helg igen. Veckan har bara sprungit på som vanligt.
Vaknade vid halv 8 redan imorse o då fick minsann hon sömntutan oxå sträcka på sig o gå upp *L* Inte så jättepoppis o behöva gå ut o gå en lång promenix när man kan ligga o fisa i värmen i sängen. Men ut kom vi o skönt var det men väldigt kallt o ruggigt.
Gissa vad jag fick imorse *L' jo ett sms från Mr J o redan kl 7.05 Det stod : Bättre sent än Aldrig. Längtar efter Dig. Miljoner Kyssar"
Hjärtat jag blir lika glad för dina sms när de än dyker upp men får erkänna att det kändes skönt o vakna upp o läsa det från dig. Det gjorde min dag kan jag säga *L*

Jonas ringde o vi pratade bort en stund o ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag tror det är bäst som vi bestämde. För jag tror inte riktigt du förstår hur jag tänker o jag vill absolut inget illa. Jag är inte den typen precis.
O det är kanske inte så konstigt att jag blev sårad av frågan igår eller ??? Men jag tror inte du tänkte alls på det hur det kan kännas. Men du behöver nog bara tänka på hur det varit om det varit tvärtom. men men. Nu glömmer vi det o jag hoppas du får en mysig helg med din M.

Jag gick till Bibblan sen o lånade lite böcker av Piraten. Har aldrig läst nån av honom så det är väl på tiden *L*
Efter det blev det Netto o lite fredagshandling. Ska äta middag ikväll *L* kommer inte ens ihåg om jag gjort det denna veckan nä förresten det har jag inte. Vatt mackor var kväll. Inte bra så det var den bantningen denna veckan *L*
Iallafall så ska jag ha Pannbiff ikväll med massor av lök så det blir kanske gaslarm ikväll över hela Sjöbo Kommun *L* Sen tänkte jag vi skulle ha tacos imorgon till melodifestivalen . jaja jag vet köttfärs två dagar men det är inte riktigt samma sak ju *L*
På tal om melodifestivalen. Hörde låtarna på förhand innan o herregud där var inte en enda som var nåt fast  det är klart man hörde bara en minut på var låt. Men de som var bäst var Alcazar, Shirley o ja Scotts *L*  Det Caroline Af Ugglas sjöng vet jag inte vad det skulle föreställa..Snälla Snälla ..ja jag säger då det.
 
Jag var inne om Konsum  för de hade inte majs på Netto som var nåt kul o jag skulle ha tacochips med cheese oxå 
o när jag gick ut så tänkte jag NU ska jag minsann lägga i pengar i automaten o få en ring *L* o gissa vilken färg det blev *L*  Vad är oddset av hundratals plastägg med ringar i *L*




LILA LILA LILA :0) ÄR DEN INTE FIN VA 'L' Man kan då inte tro den kostade 5 kr !!!!!!!
Tror det måste betyda nåt haha eller vad tror du Mr J ;)

Sen var det hem o packa upp lite av maten o sen käka lite. Sen har jag suttit o läst lite bloggar ( Nää Jonas jag har inte *L* den är borta) o Aftonbladet under tiden o pratat med Jörgen på MSN, han bor oxå i Sjöbo o är en jättetrevlig kille.
Nu ska jag gå en sväng med Lina innan det är dags för Mr J att ringa....LÄNGTAR

Skriver mer ikväll o en sak är säker jag ska inte missa Magnus Samba ikväll wow vilken rumpa o vilka skakningar med den *L* kollade in det innan på Aftonbladet *L*

PUSSSSSSSSSSS så länge
Ja DU vet vem jag menar *L*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0