Helgen är på G...



Fredag hela dagen lång *L* Veckan har sprungit iväg precis som vanligt. O nu har den här helgen kommit som man inte hoppades skulle komma så fort :) jo klippningen imorgon är välkommen men söndagen hade jag klarat mig utan *L* men det ska väl gå det oxå. Men visst är man nervös.

Hade ingen bra morgon alls eftersom jag mådde fruktansvärt illa så jag låg kvar i sängen länge o försökte att inte tänka på hur dåligt allt kändes.Hoppas det inte sitter i alldeles för länge ...
Mr J smsade vid halv 9 o sen hade vi en liten smskonversation en stund. Han mådde likadant idag o såklart hade han åkt ifrån medicinen som han köpte igår. Du är alltså otrolig haha Vet ingen som glömmer så mycket som du.
Tyvärr blev det lite tråkiga missförstånd mellan oss, inte lätt alltid när ingen av oss mår bra o det sägs saker som egentligen inte ska sägas men visst gör vissa saker extra ont o höra. Livet blir inte alltid som planerat men man får göra så gott man kan. Men du bad om ursäkt flera ggr o sa du var klumpig som en elefant ..en söt o go sådan isåfall *L*  Du sa att vi skulle sitta på hemmet när vi blev gamla o smsa till varandra men som jag skrev jag sitter hellre sidan om dig då o håller dig i handen *L* O du sa att jag inte ska glömma att du älskar mig o jag LOVAR det glömmer jag ALDRIG *L*

Jag fick pallra mig upp sen o jag pratade med Uno om presentkorten till söndag o sen pratade jag med mamma. Sen gick jag till Netto o handlade lite till ikväll o sen blev det Konsum. Handlade man för 100 kr fick man köpa 3 paket Zoegas för 59 kr så nu kan du komma precis när du vill hjärtat o dricka hur mycket kaffe du vill *L*  Bra va *L*



Mr J smsade igen vid tjugo i ett o då hade han suttit på toaletten i mörkret på jobb o mått jättedåligt. Stackaren jag kan inte ens tänka mig hur ont det gör o hur dåligt man mår när man har migrän. Himla tur man slipper det iallafall.
Han skulle snart försöka ta sig hem o han bad ännu en gång om ursäkt för innan. Du är förlåten det vet du om.
Jag bad honom ringa på hemvägen men han hade nog redan kört när jag smsade för jag såg det inte förrän 20 min efter han gjort det . Så tyvärr får jag inte prata med honom denna fredagen heller. Så det känns inte sådär jättekul men hoppas verkligen han snart mår bättre o att vi kanske hörs i helgen ändå. LÄNGTAR efter dig hjärtat.


Skriver mer senare .....
Här är en söt o klumpig elefant oxå *L*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0