Ingen bra dag ändå :(



En dag med många blandade känslor o jag vet egentligen inte vad jag ska skriva ikväll. Känner mig väldigt nedstämd men jag måste försöka hålla humöret uppe men det är inte det lättaste när det känns såhär.

Dagen har  varit kanonhärlig vädermässigt o jag var ute o gick en sväng innan idag o passade på att handla lite. Solen sken o det kändes jätteskönt även om det var lite kyligt.
Innan jag gick så kom det ett sms från Mr J där det stod att han oxå tyckte det var värdelöst idag att vi inte kunde träffas o att det verkade som hans sms inte kommit iväg imorse för han hade hittat det i utkast. O så skrev han att han älskar mig o så fick jag mina miljoner kyssar *L*
O då kände jag att nu får detta inte fördärva denna så annars fina soliga dag så. Han gör så gott han kan o funkar det inte så men han försökte iallafall muntra upp mig o det har han all cred för. Men visst kändes det att det inte blev nåt idag heller. Dagarna bara går.....

Jag gjorde lite allt möjligt sen i eftermiddags o väntade bara på samtalet från kärleken eftersom jag nu inte fick pratat med honom igår heller o att det nu är helg o då blir det inte detsamma.
Men då slog den här jäkla fredagen den 13 oturen till :(  kl 16.15 kom det ett sms att hans batteri dog innan när han pratat men att han hoppades att smset skulle komma fram. Att han skulle ladda hemma o ringa ja jag vet inte vad det stod för det var inget ord jag kunde tyda så jag vet inte vad han menade. O just då spelade det nog ingen större roll vad där stod för då kom alltihop som fanns inom mig. Tårarna sprutade o jag blev verkligen jätteledsen. Det fattades bara det . Att det kan göra så ont när man inte får prata. O han vet att det är den stunden på dagen som man alltid längtar efter. Då kändes det som att man bara ville ge upp allt. Jag längtade så efter att få prata med honom men allt raserades :(  
O det var inte ikväll han menade i smset iallafall jo han kanske menade det men här har inte ringt någon men vet vem som garanterat somnat framför tvn. Men du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket. Mer än du kan ana.

Kvällen har gått iallafall. Blev lite Lets Dance o sen Charterfeber mitt i det. Tänk vad skönt det hade vatt o få åka till Teneriffa igen. Jag blir helt sjuk när jag ser alla ställen vi var på o längtar tebax. Hade vatt skönt med sol o värme för en frusen själ.
Efter det gick jag ut en lång promenix o det var kallt Brrr men härligt o alldeles stjärnklart o helt plötsligt så blev det stjärnfall . Gissa vad jag önskade mig *L* Sen får vi se om det går i uppfyllelse inte för jag tror det men men

Sluta aldrig önska
Sluta aldrig be
Sluta aldrig hoppas
Under kan ju ske

Kom in lagom till sista delen av Lets dance o det var Kittys tur att åka ut. Synd när hon nu började få kläm på det. Tycker absolut att Elisabeth skulle åkt ut istället. Ser ut som Stackars Tobias drar omkring på ett skåp eller nåt.

Ska snart lägga mig o se om jag kan sova. Tror inte det blir så lätt inatt men jag måste för jag har mycket att göra hela lördagen. Hoppas bara att jag får nåt livstecken från min älskling.

Natti Natti
PÖSSSSSSSSSSSSSSSs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0