Kärlekens Dag ...Mmm Nickar *L*



Så då var denna dagen över o man har överlevt den oxå *L* Vilken tur var *L* o nu är det snart dags att krypa ner under duntäcket o värma sig för fyyyy tusan vad jag fryser Brrrrrrrr

Hade lite fikabesök i eftermiddags så det blidde lite prat o sen var jag lite trött så jag la mig ovanför täcket under min kossefilt o stängde ögonen en stund o låg o funderade över livet, inte för att jag kom fram till nåt speciellt för jag somnade rätt så fort o väcktes kl 17.40 av att det kom ett sms japp det var från Kärleken *L* o det stod Älskade Snäckan min o att han var ledsen för slutet på veckan o att han blir besviken o otroligt stressad när det blir såhär.
Så skrev han undrar hur länge du orkar med mig.
Men älskade hjärtat. Jag finns här så länge du vill ha mig o det vet du om. Jag svarade att han inte kan hjälpa att det blir som det blir o att han gör så gott han kan. o att det var världens dummaste fråga. O att det enda jag önskade var att få höra hans röst en sån här kärlekens dag men att jag visste att det såg mörkt ut.

Då kom det tebax den absolut finaste present jag någonsin kunde få. Inte ens alla rosor o chokladkartonger i världen kan slå det.
Ja folk kan tycka det är världens bagatell men för mig var det jättefint o jag lovar att det kom tårar i massor av glädje.


" Med Dig Är Alla Dagar Kärlekens......" Det var det mest romantiska jag kunde få o du som alltid säger att du inte är romantisk *L* Du är underbar . Älskar dig mest av allt. Bara så du vet.

O genast så gick dagen så mycket lättare *L* så det ska inte så mycket till det *L* Du ser så lätt det är att göra mig nöjd. Ett underbart sms o ringar på 5 kr *L*  Jag har då inga större krav . Ungefär som jag behöver inget lyxhotell i Köpenhamn, jag kan tälta med dig ute i skogen om det är så  bara jag får vara tillsammans med dig.
Hoppas vi hörs idag iallafall så man inte får abstinens helt haha

Så var det Andra deltävlingen i Melodifestivalen ikväll o det var absolut bättre denna veckan ja allt utom Petra för sören vad jobbig hon är. Tyckte man Luuk var jobbig så var det då ingenting mot henne. Tror hon själv att hon är rolig undrar man *L*
Jaha o vad ska man säga om kvällens låtar då. Lili o Sussie var en bra låt som kommer o höras på alla gaydisco i sommar garanterat. Lasse Lind hmmm näää. Jennifer Brown en härlig melodi. Heat ja det lät som alla andra hårdrockslåtar ungefär. Markoolio var nog den bästa låt han gjort förutom Värsta Schlagern o det bästa var skridskoåkaren haha synd inte den låten gick vidare *L* Amy är alltid Amy alla låtar låter likadant. Cookie and Beans
låt var jättefin för en countryälskare som mig. Månsan ja Månsan det var Hero nr 2 direkt o det vet vi ju hur det gick för den men visst var den bäst ikväll o jag kan nästan slå vad om att den vinner direkt o får åka till Moskva.

Sen var jag tvungen o se den absolut finaste kärleksfilm jag sett ännu en gång.


Har ni inte sett den så har ni verkligen missat nåt. Den är underbar, rolig, romantisk även om den är snyftig oxå.


Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med "P.S. I love you".

Hollys mamma Patricia  och hennes bästa vänner Denise  och Sharon är oroade att Gerrys brev håller kvar Holly i det förflutna och försöker få henne att se framåt.

Gerry hade anordnat så att Holly, Denise och Sharon skulle få åka till hans hemland . Medan de är där möter de William en sångare som påminner Holly om henne avlidna make och det visar sig att han och Gerry var kompisar sen barnsben. Under semestern avslöjar Denise att hon är förlovad och Sharon att hon är gravid. Nyheterna gör att Holly får ett emotionellt återfall. Men till slut så ordnar sig allt precis som det ska vara *L*

http://www.youtube.com/watch?v=vWjyP1iW3vs
Lyssna o se o njut *L*


Nu ska jag gå o lägga mig o drömma sött förhoppningsvis....
Många nattipussar



Den är lika söt som en speciell person ....

o förresten

PS Gissa vad *L* I LOVE U ....Ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0