Kärlekens Dag...NOT



Så sant så sant. Det är så mycket viktigare än en massa presenter o blommor egentligen. Ett telefonsamtal, mail eller sms kan betyda så mycket mer egentligen. Allt det andra är det mest affärerna som tjänar på o det är isåfall absolut roligare o få en sak vilken annan dag som helst när det inte känns som ett tvång.
Jag vet jag låter tråkig men det kommer från hjärtat iallafall. Så det är inte för att jag är avundsjuk för att jag inte får något. Jo jag fick en ask med röda gelehjärtan innan på mötet jag var på men såna hatar jag haha Men jag har varken fått sms eller samtal från den jag älskar :0( o jag vet inte ens om det kommer nåt idag. Får se. Men jag har fått många smshälsningar från andra o det är inte fel det heller.

Ja jag har alltså vatt på möte imorse, ett årsmöte o det var lagom långt o efteråt var det goda mackor o kakor. Efter det åkte mamma o jag upp till lägenheten o kolla lite på hennes nya badrum. Det blir jättefint. Jag fick två fina skjortor av henne som hon inte kunde ha o sen åkte vi ner till auktionshallen o kollade lite. Jag köpte med mig en bit morotskaka, ja den himmelska *L* Sen var vi inom Kvantum o handlade lite.
Nu ska jag gå en liten promenix i det kanonfina vädret o sen blir det att ta det lugnt ikväll.

Skriver mer sen ....

PÖSSSSSSSSSSSSSSss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0