Kviddevitt *L*



Det är närmast förmiddag nu men vad gör det om 100 år *L*  Har varit uppe några timmar iallafall o nu sitter jag här med min havregrynsgröt. Ja den skulle ätas lite tidigare men det kom ett telefonsamtal emellan o då kan det ta tid *L* Sitter här o funderar om det är gott eller inte *L' var så länge sen jag åt gröt känns det som men jag måste ju skärpa mig nångång  så varför inte idag *L* o det är nyttigt sägs det med gröt haha
Jag somnade till tvn inatt. Såg Criminal Minds o sen tänkte jag se reprisen av Efterlyst men mina ögon ville inte det så de ramlade ner hela tiden. Men jag la mig kvart över 1 o somnade fort skönt !
När jag vaknade imorse så var där ett sms från Mr J "Hej Snäckan. Hoppas det löste sig igår.Längtar. Miljoner kyssar.  Ja sämre kan man ju vakna *L* Känns lite bättre idag allting o hoppas det håller sig hela dagen *L*
LÄNGTAR tills prinsen ringer ...

AHHHH näää nu spelar dom Crazy på radion. Det är min absolut hatarlåt. Fattar inte att alla gillar den *L* men jag har väl alltid varit kärringen mot strömmen.

Nu ska jag gå o träffa mamma o hjälpa henne med msn ja teknik är väl inte hennes starkaste sida haha Men jag kan säga att hon lärde sig att smsa himla fort. Undrar vad det berodde på ;0) SORRY MAMMA *L*

Men jag skriver lite senare igen när lusten o andan faller på
Ha en jättebra dag

Bamsekramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0