Lördag 7 februari


Helg o en skön lördag. Jag somnade fort o det var en lugn o skön natt o jag sov jättelänge. Fast jag vaknade till några ggr imorse o lyssnade lite på Ring så spelar vi. Sen gick jag upp o gjorde mig iordning o sen var Lina o jag ute o gick i över en timme. Verkligen skönt men rätt så kallt Brrrr o grått o trist . Längtar verkligen efter solen så man kan piggna till lite igen. Är det nåt jag hatar så är det höst o vinter. Man känner sig alltid lika nere då. Fast idag har det känts bra hela dagen, än så länge iallafall *L* Klockan är bara kvart över 2. Har precis fikat lite o sitter o mailar lite o kollar in lite bloggar o så. Läste på Aftonbladet idag om nätmobbning av vuxna. Att en tjej blivit mobbad för att de tyckte inte att hon skötte sina barn som hon skulle osv Ja inte ens på ett sådant här forum kan sånt vara borta, det är konstigt. Läst några bloggar idag oxå där de berättar om att de fått elaka anonyma kommentarer härinne men folk tänker nog inte på att man kan ta reda på IPnr o så o då är man inte så anonym längre o varför ska man skriva en massa dumma kommentarer om t ex hur folk skriver sina bloggar, det är bara o inte läsa dom längre eller hur. Jag själv tycker att det blivit rena dagiset på vissa sidor o jag hatar när man fjantar till allting o kör med en massa lögner o saker för att visa människor. Då har syftet med det hela blivit totalt fel. Men det är min mening o jag har oxå lagt ner att läsa där för sånt klarar jag mig utan.

Mr J smsade 10.55 att han mådde lite bättre nu, skönt eftersom man blir lite orolig när han mår så dåligt. Inte alls kul. Han skulle höra av sig senare så vi får se om han orkar det annars kommer där säkert ett sms. Längtar efter hans röst o goa skratt. Prinsen du är underbar....

Älskar denna låten så mycket..





Min Prins ringde nu vid 15.30 mmmm säger jag bara. Han lät mycket bättre idag o skulle hämta sin ena son. Så han passade på att ringa till mig o det gjorde han rätt i *L* Ibland känner man sig som rena fjortisen o jag sa till honom att det känns så skönt när det bubblar i kroppen o det gjorde det på honom oxå  Mmmm du e det finaste jag vet. Längtar tills vi kan träffas igen, hoppas verkligen det blir snart. Alla dina goa ord till mig värmer o det betyder mycket.
Han lovade o ringa så fort han kunde igen.



Nä nu får man väl hitta på nåt o inte sitta här hela dagen *L* Snart dags för tacos *L* mums..



Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSSss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0