Lördagsnatt



LÄGG NER SKITET !!!!!! JA Melodifestivalen alltså *L* Nu går skam på torra land när inte ens Shirley gick vidare utan kom sist !!!!!! Det var ju den bästa låten av alla men men Fast Carolines låt var absolut bättre idag *L* o texten passar till mig ...Men det spelar ingen roll vem som vinner egentligen för hur lönt är det att vinna o åka till Moskva för där kommer det inte att funka ändå. Den tiden kommer nog aldrig tebax när vi vinner. Så spelar det ingen roll hur bra vi är.

Annars har det varit en lugn kväll med god mat. Mums med tacos men det tog 2½ timme o äta upp en o sen var jag jättemätt. Vid halv 11 tog jag en lång promenix med Lina o lyssnade på radion, ett program med Sven Wollter där Joanna från Livsvinst var med o pratade en liten stund. Det var av henne jag köpte min stegräknare som är kanonbra, när man använder den *L* Får väl börja med det igen. Den brukar sporra bra *L* 

Inget från Mr J ikväll men han har väl somnat framför tvn som vanligt *L* o han smsar eller ringer säkerligen imorgon/idag. Saknar dig prinsen...

Nu är det sängdags för Lina o mig
Sov gott o dröm sött. Jag vet vem jag ska drömma om ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0