Måndag igen *L*



En ny vecka på infart o det är min sista vecka som vice ordförande i föreningen. Nästa vecka när jag vaknar på måndagen är jag troligtvis ordförande. Vi får se hur det går på söndag.
Vaknade tidigt imorse , inte så konstigt när jag la mig så tidigt haha men jag låg kvar i sängen o lyssnade på radio Kristianstad. Trodde det skulle komma ett sms från Mr J vid 7tiden  men tji. Min frissa ringde vid halv 9 o frågade om vi kunde ändra tiden på lördag till kvart i nio istället för 8 o klart det funkar. Jag får ju sova lite till haha
Sen ringde Ingrid igen o hon skulle komma in om med papper till mig ikväll så jag får se till att jag hittar de andra i styrelsen som ska skriva på så jag får skickat det imorgon igen.
Sen ringde Jonas o det var en glad överraskning för jag trodde inte han skulle göra det. Pratade en liten stund hmm ja 40 minuter haha Känns bara så tråkigt att vi tappat det mesta vi haft tillsammans men hoppas det inte tar helt slut.
Du är den jag kan anförtro mig till hela tiden o du vet allt om mig o ibland förstår du mig men inte alltid haha

Kl 9.39 kom det *L* det efterlängtade smset *L*  O han skrev "Hej snäckan. Hoppas allt är väl. Ursäkta att jag inte hörde av mig igår. Saknar dig. Miljoner kyssar.
O då kändes det genast lite bättre igen. Jag vet att du inte har så lätt att komma undan på helgen så du behöver inte be om ursäkt. Jag blir glad när du än hör av dig. Men det känns så läääänge sen vi pratade nu. Ända sen i onsdags.

Jag klädde på mig sen o gick o postade filmer o sen gick jag till Netto o handlade bröd , potatis o morötter.
Sen var det hem o äta lite för som vanligt så blev det sen frukost idag med. Jag är otrolig alltså .
Jag skickade ett sms till Mr J sen : Skickar några goa kyssar som du kan suga på en sån här tradig måndag..ler..smack..
Dröjde inte länge förrän svaret kom : Verkligen tack, precis vad jag behöver. Bara måste få uppleva en i verkligheten snart. Annars dör jag. SMACK
Haha ja så kan vi inte ha det ju. Måste få dig att överleva så vi får se till så du kommer hit snart o får en *L* eller två eller mååååååånga *L*
Du fick mig iallafall att skratta haha du är så himla go.

Nu blir det att fixa lite härhemma o vänta på att klockan blir över 16 så man kan få höra din röst igen.

Skriver mer sen.....
PÖSSSSSSS o KRAAAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0